حس هفتم

تابستون

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ

 

بعد از روزها اومدم سر زدم که کامنتی از هیده ی عزیزم داشتم که منو به یه بازی وبلاگی دعوت کرده بود. تابستان خود را با چه چیزایی میگذرونم!


سریال : شبای تابستون مشغول دیدن سریال آمریکایی ( house of cards )  هستم با بازی عالی کوین اسپیسی . 

کتاب : دارم کتاب "  بادبادک باز "خالد حسینی رو میخونم . 

موسیقی : راستش جدیدا زیاد گوش ندادم اما رادیو اینترنتی    " روغن حبه ی انگور " رو بشدت توصیه میکنم گوش بدین.

از اونجا که فک کنم دیر اومدم و همه زنجیروار شرکت کردن دیگه کسی رو بطور خاص دعوت نمیکنم و البته هر کسی دوست داشت بنویسه :)

از  هیده بابت دعوتش و البته کامنت پر از محبتش و اینکه نگران و بیادم بود بسیار ممنونم :**

+ پیشنهادات زیادی میخواستم بدم اما بعدش ترجیح دادم مختصر باشه :))


  چنان به موی تو آشفته ام به بوی تو مست

                                             که نیستم خبر از هر چه در دو عالم هست 

                                

                                               " سعدی"

  • خاتون

نظرات  (۱۴)

به این میگن تابستونی از نوع حس هفتم ;)
پاسخ:
مترسک جان ، مرسی مرسی :)
  • زینـب خــآنم
  • ی فیلم دیگ هم گفته بودی قبلا ، دان کردم ، هنو فرصت نـکردم ببینم !
    نـبودی ُ از اون نوشته های قشنگت خبری نـیست ..×
    پاسخ:
    فیلمایی که پیشنهاد میدم و ببین ;)
    مرسی لطف داری ^_^
    مرسی که شرکت کردی (: .
    خوش حالم که اومدی :*  .

    پاسخ:
    مرسی هیده جونم که همیشه حواست هست :**

    مقسیییی:-) 
    پاسخ:
    مرسی از شما :))
    من دو سه روز پیش تموم کردم کتابو
    فوق العاده بود
    پاسخ:
    چه خوب :))
    سریال house of ... خوبه خاتون؟
    پاسخ:
    دکتر جان مطمئنم خوشت میاد. سیاسی هیجانی ، پرفکت

    دیشب گله زلفش با باد همی‌کردم

    گفتا غلطی بگذر زین فکرت سودایی

    پاسخ:
    مشتاقی و مهجوری دور از تو چنانم کرد 
    کز دست بخواهد شد پایاب شکیبایی
    like darid,be page man ham sar bezanid khoshhal misham
    پاسخ:
    عه بلاگفایی اینجا :دی
    مرسی خاتون جان واسه پیشنهاد های عالی :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم نگارا :))
    خبرت هست ای خاتون که دلتنگ تو عم ؟
    دِ کجایی اخه ؟
    پاسخ:
    ای جانم عزیزم :*
    هستم همین دور ورا
    بادبادک باز کتاب خوبیه ...
    پاسخ:
    موافقم الی جان :)
    عجب پیشنهادهای جمع و جوری! تو یه هفته سر هم میشن :)
    پاسخ:
    خب پس مختصر و مفید :)))
    پیشنهادای خوبی بود...
    فقط باید سریالش را هم ببینم :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • چقدر نیستی خاتون...
    همیشه فهرست وبلاگای بلاگستان رو که باز میکردم، اگه چراغ وبلاگ تو روشن بود خوشحال میشدم:)
    پاسخ:
    عزیزم مرسی از لطفت :*