حس هفتم

چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

 وقتی که میبینیش و بغلت میکنه و تو برای چند دقیقه بی حرکت می مونی و ازش میخوای تو همون حالت بمونین بدون اینکه حرفی بینتون رد و بدل شه و فقط صدای قلبشو میشنوی  فقط دستاشه که تو رو سفت توی بغلش نگه داشته . وقتی سرتو میذاری رو سینه ش و دستاش رو بدنت حرکت میکنه ، انگشتاش انگار تنتو نقاشی میکنه همون موقعس که تمام خستگی هات از تنت بیرون میره ، همون موقعس که به معجزه ی دستاش ایمان میاری، همون لحظه ایه که میخوای دستاش تا ابد مال تو باشن. وقتی که گرمی نفس هاش با یه ریتم آروم و منظم زیر گوشت و رو گردنت لمس میکنی در همون نقطه ای از زندگیت هستی که میخوای برای همیشه در همون حالت متوقف شه. وقتی که خوابیده و همونجور که بهش زل زدی به خیلی چیزا فک میکنی که ممکنه هرگز بهش نگی ، وقتی با وجود اینکه کنارته دلت تنگ میشه و بیدارش میکنی. وقتی که عطر تنش رو تنت و لباسات مونده و دلت نمیخاد از بین بره. وقتی که به بهونه ی خستگی یا فیلم دیدن سرتو در نزدیک ترین فاصله ی ممکن به قلبش میذاری که بالا پایین شدن سینه ش و نفس کشیدنشو حس کنی، که باورت شه کنارته. وقتی روز اردیبهشتیت فرا میرسه ، وقتی دل آشوب بودنا ، کلافگی ها و نا آروم بودنات که نمیدونی دلیلشم چیه  از بین میرن و حال دلت خوش میشه  همون موقعس که بهشت رو تجربه میکنی .بهشت آغوششه ، بهشت دستاشه ، بهشت با آرامش نگاه کردناش و لمس شدنته . همه ی اینا باعث میشه اردیبهشتت  ، بهشت شه. 


چه اسفندها... آه!
چه اسفندها دود کردیم!
برای تو ای روز اردیبهشتی
که گفتند: این روزها می رسی
                                     از همین راه!

 

               "قیصر امین پور"

  • خاتون

نظرات  (۱۴)

من به معجزه اون دستا ایمان راسخی دارم...
پاسخ:
آقا من که مومن شدم بدجور :))
  • اون روی سگ من نوستالژیک ...
  • هوووم ^-^
    پاسخ:
    ^_^ :))
    (Y)
    پاسخ:
    این الان چیه؟! :)))
  • گمـــــــشده :)
  • معرکه بود. ممنون.

    پاسخ:
    اوهوم :)
    کد اموجی لایک فیسبوک بود👍
    😊
    پاسخ:
    خب خدا رو شکر :))
    امان از حکایت دست ها 
    پاسخ:
    خیلی حرفا برای گفتن دارن از چشم ها بیشتر 
    یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
    چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند...
    -----------------------
    معجزه مخصوص چشماس
    پاسخ:
    چشما برای شما ، دستا برای من :)))))
    همون حالِ خوبه معجزه س ، بقیه ش بهونه س ;)
  • نگین دانایی
  • خارق العاده بود
    دوباره دلم خواست عاشق شم
    پاسخ:
    مرسی :)

  • مرد خاکستری
  • به به ... به به 
    جون جون
    عشق یعنی حال دلت خوب باشه ... تموم!
    پاسخ:
    همینه ، تمام ;)
  • مهندس خوشبخت
  • او مای گاد چقدر عاشقانه بود :دی 

    اقا خوب یه راهی پیش روم بذار این بسته رو بدیم به شما :)
    پاسخ:
    ^_^
    باشه حتما :)) مرسی
    سلام  چطوری؟
    کم پیدا شدی ستاره سهیل شدی((:
    پاسخ:
    سلام مریمی ف هستم همین اطراف :)))
  • بانوى بارانى
  • خیلی این حس و دوس دارم 
    هنوزم بعد از سااااالهااااا وقتى همسرو بغل میکنم از راه میاد ی وقتا همین حس و دارم 
    دوس دارم صدای قلبش و گوش کنم 
    همیشه عاشق باشى ❤️🌹
    پاسخ:
    سلام بانو جانم. حسش خیلی خوبه ، خییلی
    خارج از توصیفه
    :*
  • فاطیما کیان
  • چه حس های خوبی
    تصورشم قشنگه خاتون
    چقدر بهم انرژی مثبت داد ^_^
    پاسخ:
    عزیزم ، امیدوارم آرامشی به همین بکری نصیبت شه.
    پر از حس خوب :)))
    پاسخ:
    :)