حس هفتم

از باد مرا بوی تو آمد امروز

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ

از حموم اومدم بیرون در کمدو باز کردم و یکی از لباسامو پوشیدم ، یه عطر آشنا به مشامم خورد. یه عطر تلخ و سنگین مردونه ، اونقدر بوش تند و قوی بود که نمیشد حسش نکرد. دنبال منشاش بودم ، کسی تو اتاق نبود نمیدونستم از کجاس ؛ خیلی نزدیک بود ، بوی این عطر از لباسی بود که تنم بود ، نمیدونم چطوری  این عطر و بو نشسته روش فقط اینو میدونم  منو از زمان و مکان کَند و برد . نمیدونم کجا، انگار یه فضای بی نهایت که فقط من بودم و رایحه ای که دورتا دورم رو گرفته بود؛ یه حس تعلیق . چن ساعتی میشه که دارم حسش میکنم . دلم میخواد رو لباسم موندگار باشه ، مثل بو کردن عطرش که رو لباست می مونه وقتی سفت بغلش کرده باشی...

  • خاتون

نظرات  (۲۳)

  • ماهی سیاه کوچولو
  • متمایز ترین حس پنجگانه، بویاییه
    روانی میکنه آدمو
    مثه همین توصیف قشنگ شما
    روانیِ خوب البته :)
    پاسخ:
    اولین واژه ای که همون موقع گفتم همین بود ، روانی کرد منو ..
    یکی بوی عطره ، یکی آهنگ ، که آدمو می کنه و میبره
    پاسخ:
    نمیدونم این حافظه ی بویایی چه قدرتی داره!
    فقط یه عطره که توی این دنیا میتونه منو تا مرز جنون ببره ...
    پاسخ:
    امان از بوی آشنا...
    کاش میشد بعضی از عطرها رو گذاشت توی شیشه و نگهداشت برای روزهای مبادا....
    پاسخ:
    هیچوقت تا حالا عمیق نخواستم و بهش فکر نکردم ، ولی یه خاصیت داره اونم سفر در زمانه
    «عطرها، بیرحم ترین عناصر زمینند
    بی آنکه بخواهی، تورا تا قعر خاطراتی میبرند،
    که برای فراموشی آنها، تا پای غرور جنگیدی...»
    .
    کتاب «گریز دلپذیر» از آنا گوالدا
    پاسخ:
    و من چقدر روح زنانه ی گاوالدا رو دوس دارم ، مرسی دکتر :))
    حس نابیه، شدیداً ناب...
    پاسخ:
    از اون حسا که هر کاری کنی نمیتونی توصیفش کنی و بهش مدیون می مونی.
    :-) :-) :-) 
    پاسخ:
    ;))
    من عاشق عکسای پستاتم :))
    کاش بعضی عطرها همیشه ماندگار بودن...
    پاسخ:
    عزیزم منم تو رو دوس دارم :))
    اوهوم
    اون عکسو اعمال سانسور کنید تا بچه های واحد چک و خنثی بیان رو صدا نکردم  :))
    پاسخ:
    آقا منو به سرنوشت بدمست ( خدا بیامرز)  مبتلا نکنین :دی
  • زینـب خــآنم
  • اگ عطرش همراه با خاطره تلخـی نـبآشهـ خیلــی حس قشـنگیـهــ ❤
    پاسخ:
    حسش عالی بود :))
    گاهی یه بوی عطر تنها یادگاریه...
    پاسخ:
    بله درسته ، هرچند که حس دیشب منو دیشب یاد شخص خاصی ننداخت :)
    یکی بوی عطر مونده رو لباس ...
    یکی بوی خاص ِ بالشتش ...
    اصلا یه وضی.
    پاسخ:
    قابلیت روانی کردن آدمو دارن :)))))))
  • گمـــــــشده :)
  • هر چیزی که تداعی کننده یه حس خوب باشه خوبه
    :)
    پاسخ:
    اگه ناخودآگاه همکاری کنه :))))
    چشمم روشن! نه چشمم روشن :)))))
    دیگه خیلی حس خوبی به این ماجرا ندارم ... مخصوصا بخش عطر و ادکلنش ... از عطرای چیپ و خیلی رایج زنونه که همه می زنن ... ولی هنوز بوهایی هستن که دوس دارم بغلشون کنم ... حلقه شن دور کمرم به قول یارو :))
    پاسخ:
    عی بابا :)))))
    ادکلن ما چیپ و ارزون نبود :/
    سلام احوالتون چطوره :)
    خوشبختانه من تا حالا تجربه ی این آغوش و خاطره رو نداشتم ولی باید اعتراف کنم بیشتر از هر کس دیگه تو کوچه خیابون هیزی کردم نسبت به عطر دخترا :))
    میندازم پشتشون که فقط رد عطری که ازشون می مونه رو تفس بکشم ^_^ :))
    حیف که عطر رو نمیشه در هیچ عکس و فیلم و نامه ای ثبت کرد ...
    پاسخ:
    سلام ممنونم ، جواب یکی از دوستان گفتم صرفا منو به مکان و زمان خاص و یا بیاد شخص خاصی ننداخت ، نمیدونم چطور توصیفش کنم ، فقط میگم عالی بود.
    یا ابالفضل :))))

    اون کلیپ رو دیدی یارو گل می زنه ، ...... بعد گزارشگره می گه یا اباالفضل !! :)) دقیقا همونجوری
    پاسخ:
    ای بابا مهندس جان :)))))
  • بابا لنگ دراز
  • اوه اوه :)
    داستان منشوری بود ی خورده ها :)
    پاسخ:
    بستگی به برداشت شما داره :))))))
    عطرا خیلی لعنتی ان
    پاسخ:
    اوهووم
    یا ابرفرض........
    خطرناک شدی ها...
    ای شیطون
    پاسخ:
    آقااا چرا حرف در میارین :دی
    برای من تا حالا چنین موردی پیش نیومده... فک کنم از ترس سکته کنم ولی:دی
    پاسخ:
    ترس نداره که :)))))
    آورین خاتون...کم کم داری توو انتخاب عکس راضیم میکنی :دی
    پاسخ:
    هنو مونده به شما برسم استاد :دی
  • بانوى بارانى
  • اى اماااان ازین بوها و خاطرات و اهنگهایى که یکهو ....
    پاسخ:
    عطر آدم میکَنه با خودش میبره
  • نگین دانایی
  • چقدر این احساست آشناست.
    دقیقا چند هفته پیش همین اتفاق برای منم افتاد . با این تفاوت که اصلا دلم نمیخواست اون بو رو لباسم بمونه و لباسو تا ته تار پودش شستم
    پاسخ:
    اینم یه مدلشه