حس هفتم

مهاجرت

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ

حکایت ما شده این مستاجرها که صابخونه هر سری به یه بهونه ای از خونه بلندشون میکنه ، بلاگفا که کلا نشست کرد مجبور شدیم نقل مکان کنیم. یه وب بلاگ اسکای داشتم برا دو سال پیش رفتم اونجا ، این مدت اونجا بودم اما بیشتر همسایه ها اینجا بودن. امروزم به پیشنهاد مستر نیما اومدم اینجا ، لطف هم کردن خیلی کمکم کردن که قالبو درست کنم. تشکر ویژه :)

تا ببینیم آیا اثاث کشی دیگه ای هم در راه یا موندگار میشم اینجا :دی


  • خاتون

نظرات  (۱۵)

سلام!
حکایت ما طفلکی ها...
حکایت من و اون وبلاگ هفت ساله ام!!!
آقاااااااااا دلم برای کامنتای بلاگفا تنگ شده خب :((((

خونه جدید مبارکه! :)
پاسخ:
سلام ، ما طفلکیا واقعا.
مرسی :)
یدونه از این کارتونا رو بده من توش بخوابم. خونه ندارم د:
پاسخ:
بیا واحد بغلی منو اجاره کن :دی
سلام 
خونه جدید مبارک.
اینجا آیکن هم نداره قابل توجه آقا نیما :))

وای خاتون دلم برای آیکن های بلاگفا تنگ شده :((

+ ایشالا دوستان شما رو با همین آدرس  پیدا  کنند.آمین.

پاسخ:
سلام عزیزم ، 
من که زیاد استفاده نمیکردم دستی میذاشتم :)))))
+ بیشتر بچه ها همین جا هستن 
  • حسین غلامى خواه
  • خوش اومدید.
    پاسخ:
    مرسی
  • اقای روانی
  • سلامممم
    خوش امدی
    پاسخ:
    سلام 
    مرسی مرسی :))
    منم اومدم :)))
    خوش اومدی ، خوش اومدم D:
    پاسخ:
    خیلیم خوب. دیگه کم کم داریم همه اینجا جمع میشیم :)))))
    به فضای مجازی متخصصان و افراد اهل قلم و کلا باکلاس ها خوش اومدی:)
    پاسخ:
    خیلی خوشحالم دوست فرهیخته ام :)) 
  • دختر پاییز
  • رسیدن به خیر  ... :دی.

    بلاگفا که رسما از دست رفته :دی .
    پاسخ:
    مرسی عزیزم ، آره دیگه اصن خبریم نیس 
  • خانوم ِ لبخند :)
  • سلامم خاتون ِ حس هفتم : )
    پیدایتان کردیم و بسی خوشحالیم ..
    پاسخ:
    سلام خانوم لبخند جان
    منم خوشحالم :) 
  • نیمه سیب سقراطی
  • آوارگی دیگه خواهر ، آوارگی :))
    همین که دوستانی چون شما هنوزم هستن ، عالیه ه ه ه ^_^
    پاسخ:
    حالا یه مدتی هستیم اینجا :دییی
  • آقای همکار
  • بهترین کار ممکن رو کردی. اینجا یه فضای کاملا بهتر و تخصصی تری داره. مطمئن باش یه مدت اینجا باشی عادت میکنی و حاضر نیستی اینجا رو با هیچ جای دیگه ای عوض کنی. این رو کسی داره میگه که ده سال تو بلاگفای خراب شده بوده و بعد اومده بلاگ.
    سلام خاتون
    خوش اومدی. خوشحال شدم پیدات کردم :-)
    پاسخ:
    دکتر شمایین؟ 
    چه خووووب :)
  • اقای روانی
  • بیایم اسباب کشی کمک ؟ :)) کجایین الان شما اینجا یا اونجااا
    پاسخ:
    اینجام :)))
    اینم از ما؛   د:
    پاسخ:
    اینه،  تبریک :دی