حس هفتم

شب نوشت!

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ق.ظ

لحظه ها میگذرن و میتونم بگم متوجه گذرشون نیستم و البته به این معنی نیس که حالم خیلی خوبه ولی خب باید بگم بد هم نیستم. یعنی فکر کنم نسبت به قبل بهترم . اینجا هم تار عنکبوت بسته ، حس ادمی رو دارم که سالها سفر بوده و تازه برگشته خونه :)))) نمیدونه از کجا شروع کنه و از اونطرف دلش میخواد رو تختش دراز بکشه و چشماشو ببنده. الان ترک متصل ، داره پلی میشه

آلبوم چاوشی داره پلی میشه ، الان دل من .

مولانا خیلی خوبه اگه الان بود یا من همدوره ش بودم حتما باهاش رل میزدم :دی کلا هوایی میزده لعنتی ، نبوده تو این عالم. حال خوبی داشته :دی)))


                    گر نگردم تلف تو ، علف ایامم

                                 مولانا

  • خاتون

نظرات  (۱۵)

  • دچــ ــــار
  • با مولانا؟!
    پاسخ:
    آره ^_^
    اونوقت جواب سعدی رو چی میدادی؟! :-)
    پاسخ:
    وای دکتر همش تو دوراهیم ولی خو سعدی عشقه ، مولانا هم باشه همین دور و ورا :))))
    ایشالا حالت خیلی خیلی خوب تر باشه :)))

    نه فقط سعدی :دی
    پاسخ:
    فدای تو نگارا 
    رو سعدی هم کراش دارم :دی
  • زهرا یگانه
  • رسیدن بخیر :))
    مولانا یحتمل از جای خوبی علف تهیه می کرده! :)))
    پاسخ:
    مرسی :)
    جنس بوده آ :))
    یعنی من در به در اون خط آخر شدم (رل زدن و اینا) D:
    پاسخ:
    والا بخدااا :دی
  • زینـب خــآنم
  • خب چرا اینقد دیر میای ک یادت میره ؟؟؟
    منتظر نوشته های قشنگتم 😍
    پاسخ:
    آدمه دیگه گاهی حوصله نداره :)
  • فاطیما کیان
  • اینقدر که تو مولانا رو دوست داری منم دارم بهش علاقه مند میشم , یه دعای پیرزنی کنم : فرزندم خدا تو را با مولانا محشور کند :))
    همیشه وقتی دوباره شروع میکنی یکم طول میکشه تا روی روند سابق بیفتی ولی وقتی افتادی همیشه از قبل بهتر و قوی تری :)
    پاسخ:
    فاطیما میبینی کار دله کار دل :)))))))))
    آره همینطوره ،امیدوارم ;)
  • گمـــــــشده :)
  • من از دل من و امیر بی گزند خیلی خوشم اومد
    پاسخ:
    امیر بی گزندشم عالیه 
    از این ولکام بک و این حرفا (: .

    نمی دونم به خاطر ِ چیه ؛ خیلی ها تو فاز ِ نه خوب نه بد هستیم !
    پاسخ:
    فدات هیده جان :*
    خب معلقیم و این اصلا خوب نیست.
  • زنانی در باران 2 باران
  • ممنون که میای و سر میزنی خاتون جانم. 
    پاسخ:
    باران عزیزم :*
    خیلی وقت بود میخواستم ازت بپرسم
    تو انقد کم مینویسی خفه نمیشی؟
    پاسخ:
    اخه من بیشتر حرفامو تو دنیای واقعی به زبون میارم ، زیاد وابسته نیستم به اینجا :)))
  • خانوم ِ لبخند:)
  • اگه تو با مولانا طرح دوستی می ریختی و منم بودم اون زمان، قطعا می شستم هی حسرت می خوردم :)))) آخه نمیشه دوست نداشت این مرد رو :))
    پاسخ:
    یعنی میخواستی رقیب عشقیم شی، نه منو تو همچی موقعیتی نذار ( من خیلی دوست دارم ) از اونطرف  من سر همه ی رقبای عشقیمو زیر آب میکنم اونم وقتی پای همچی کسی در میون باشه :دی
    یکی از مهم ترین سوالات تاریخ اینه دقیقا چی میزده واسه سرودنشون..مولانا  عاشق ترین و خراباتی ترین شاعر تمام تاریخه
    پاسخ:
    هر چی بوده عالی بوده. موافقم :)
    سلام عزیز دل
    من فدات ، تولدم ک 31 اردیبهشت بود اون متن دلیل دیگه ای داشت
    عالیه که مینویسی اما تو بگو من چ کنم ؟
    پاسخ:
    سلام مهراجان ، بازم مبارکه :))
    والا منم همچی نمینویسماا
    سلام بر عزیز دلم :)
    بشین ماامن جان همینجا 
    برامون قصه بگو :)
    پاسخ:
    سلام نگین ، فرضا منم بشینم و قصه بگم تو که نیستی :)))