حس هفتم

روزهای کشدار تابستون

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۱ ب.ظ

روزی یه فیلم گاهی دو تا فیلم میبینم ، لذت بخش ترین قسمت این کار خوردن چایی و بیسکویت زنجبیلی و یا بستنی و حتی سالاد موقع فیلم دیدنه. مدل فیلم دیدنم اینطوره مثلا به یه کارگردان یا بازیگر گیر میدم و فیلماشو پشت سرهم میبینم ، این چند روز سینمای واقعی و خشنِ اسکروسیزی رو دیدم. اما چون دیگه زیادی حالم از آدما بهم خورد امروز یه فیلم آخر هفته ای دیدم .  how to be single فیلمی بود که پیشنهاد میشه اگه تازگیا رابطه ای رو تموم کردین و یا میخواین شروع کنین و حتی اگه داخل یه رابطه هستین ببینین. در واقع فیلم سرگرم کننده ایه ولی خب میشه لابه لای سکانس هاش نکته های بدردبخوری رو پیدا کرد ، همانا در آن نشانه هایی ست برای اهل یقین :))))  

تا الان هرچی بازیای یورو رو پیش بینی کردم بیشترش برعکس نتیجه داده ، یعنی تیما دست بدست هم میدن که گند بزنن تو امتیاز من :/


  • خاتون

فیلم

نظرات  (۱۲)

  • مترسک ‌‌
  • من اگه امکانات مبتنی بر وقت (!) شما رو داشتم همه‌اش رو اختصاص می‌دادم به کارتون دیدن! D:
    پاسخ:
    انیمیشن هم یه بخشی رو به خودش اختصاص داده ولی راستش رو بخوای زیاد نه :)
    عاشق تابستونم، روزهای بلند، گرم و روشنش...

    اینم تقدیم به شما...

    http://msbmusic.ir/post/682/%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%85+%D8%B4%D8%A8+%D9%BE%D8%B1%D9%87+%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85+%D8%B9%D8%B4%D9%82+%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%86

    پاسخ:
    تابستونو دوس دارم چون متولد تابستونم :دی
    ولی فصل دوست داشتنیه ;)

    مرسی مرسی برای هدیه :)


    امتیاز میخوای چیکار بابا؟ همه تش دروغه
    پاسخ:
    میدونم ولی خب آدم دنبال هیجان کاذبه :)))))
    چرا من فیلم نمیبینم؟! :|

    پاسخ:
    خودت رو از دیدن دنیای عجیبه سینما محروم نکن. 
    چقد آخه من به تو بگم :))))))))))
    اتفاقا من امشب می خوام شروع کنم سریال هام رو دوباره دنبال کنم و به سرانجام برسونم :دی.

    + غذا خوردن ؛ چایی خوردن ؛ بستنی خوردم ؛ کلا خوراکی خوردن حین فیلم دیدن کیف می ده :دی.
    پاسخ:
    منم سریال تو برنامم هست. اول house of cards بعدش دکستر احتمالا :))
    + آره ;)
    بالاخره توی هرجور رابطه ای باشی، میشه دید دیگه :-)
    واسه نتیجه های یورو هم بیا ازم مشورت بگیر :-) در حد هشت پای جام جهانی درست میزنم :-D
    ناسلامتی رتبه ۱۲ مسابقه پیش بینی جام جهانی شدمااا :-D
    پاسخ:
    آره دیگه
    دکتر نگفته بودی ترسیدی ازت امضا بگیرم :)))))))
    مشکل از پیش بینی های من نیس ، تیم ها خیلی بد بازی میکنن. کلا یورو خوبی نبوده تا الان
    بعضی از تیمها اصلا همکاری نمیکنن :-)
    پاسخ:
    واقعا باعث تاسفه :)))))
  • رحیم فلاحتی
  • سلام
    احتمالن بازی های کوپا رو می دیدین و یورو رو پیش بینی می کردین . مثل این همکارمون که سر صبح از زور بی خوابی تا صبح فوتبال دیدن برگشت گفت : " من شرط می بندم آلمان و آرژانتین می رسن فینال :))) "
    پاسخ:
    کاش کوپا رو نگاه میکردم نه یورو . حداقل اونا یه هیجانی داره :)))
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)این فیلمه جدی جدی خیلی آشنا بود احساس میکردم اون دختره نقش اوله یکی از دوستامه :پی

    دوست تپله ی فقیرش:)))))))))))))))))))))))
    خیلی فان بود کلا
    پاسخ:
    آره فیلم سرگرم کننده ایه . چه جالب پس یجورایی از نزدیک شاهدش بودی :))))))
    من حیث المجموع این فیلمو ببینیم. دیگه حالتی نمونده بخوای بگی که! د:
    پاسخ:
    آره دیگه ، ولی تو نبین :دی
    اقاااااا من  اعتراض دارم :)))
    پاسخ:
    به چی نگین جانم؟ :))))))
    هشت پای پیش گوی خوبی نیستی خاتون :/
    پاسخ:
    قرار شد رادیو بلاگیا یه هشت پا کادو بهم بدن :دی