حس هفتم

زندگیِ ملس

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ق.ظ

روزا مشغولم و شب ها هم یا کتاب میخونم یا فیلم میبینم ، انگار دارم به روزای خوبم برمیگردم. به وقتایی که حالم خوب بود . زندگی رو حس میکنم ، گرماش رو لابلای سوز پاییزی حس میکنم ، بوی خوشش رو مثل بوی کیک خونگی وقتی عصر یه روز بارونی تو خونه پیچیده حس میکنم. آرامشش رو مثل ولو شدن و بستن چشما تو اتاقی که بوی عطر ملایمی به مشام میرسه حس میکنم. اینکه دوست دارم به اطرافیانم بگم که چقدر دوسشون دارم ، که یهویی دلم براشون تنگ میشه و بدون کلمه ای اضافه این جمله رو میگم یا تایپ میکنم : " دلم برات تنگ شده ". ترانه ی خاطرات سیروان پلی میشه و من حالم خوبه ، اونقدر که انگار حجم زیادی عشق تو وجودم جمع شده و میخوام با دستام پرتش کنم تو هوا ، مثل نور که از روزنه ی کوچیکی توی اتاق تاریکی میتابه و بعد پرده رو میکشی کنار و کل اتاق روشن میشه. 

امشب هم  بارش شهابی جوزایی در اوج خودشه ، از همین ساعتا قابل رویته. یه بارش تابستون بود اینجا در موردش نوشتم.


+ از همه ی دوستانی که از پست قبل استقبال کردن ممنونم ، همینطور از دوستای خوبم که لینک پست رو توی وبلاگاشون گذاشتن بسیار ممنونم. از این لحظه طبق قرار قبلی کامنتدونی پست قبل بسته میشه و اگه دوستی بخواد کلماتشو بگه متاسفانه نمیتونیم بپذیریمش. از اونجایی که استقبال شما عزیزانم بیش از حد انتظار بود و همونطور که میدونین نوشتن حال و زمان خوب میخواد و هم اینکه فصل امتحانات نزدیکه ، ممکنه زمان رسیدن هدیه بدستون یه مقداری طولانی بشه البته سعی میکنیم که زودتر تقدیمتون کنیم.

بازم از تک تکتون ممنونیم و دوستون داریم :*

  • خاتون

نظرات  (۱۹)

خیلی عالی بود امروز هرجا سر زدم تو محیط مجازی انرژی مثبت و حالهای خوب :)
فکر کنم سومین یا چهارمین جایی بود که حال خوب دوستان بهمون نوید یه دوران دلچسب پیش رو رو داد. خیلی خوبه این هالۀ مثبت
پاسخ:
خیلیم عالی ، امیدوارم این حال خوب همه گیر باشه و روزای خوبی پیش روی شما باشه :)
:)
موفق و مؤید
پاسخ:
مرسی همینطور شما :)
خداروشکر و خوشحالم که حالت خوبه خاتون جان..ایشالا که همیشه خوب و در آرامش باشی :))))

وای کاش میشد برم این بارش شهابی رو ببینم.. باید خیلی خوشگل باشه :(

+منتظر و مشتاقم برای خوندن این هدیه ؛ )
منم از تو و دوستت تشکر میکنم :))
پاسخ:
مرسی نگار جانم ، طرفای شما فک کنم راحت دیده میشد :)
+ امیدوارم زودتر برسه به دستت :*
  • مترسک ‌‌
  • ایشالا که همیشه زندگی ملسی رو تجربه کنی خاتونک ;)
    پاسخ:
    مرسی مترسک همچنین روزای خوب برای تو :))
  • خزعبلات قدیم
  • سلام
    ببخش که وقت ندارم متن رو بخونم
    صرفا واسه اینکه یه حالی کرده باشیم این چند خط رو مینویسم
    همسرجان مریض شده کنار گوشم فیس فیس آب دماغ میکشه بالا کلا بهم ریخته ام
    اگه این جمله ام بی کلاس بود از نظراتت پاکش کن جاش بنویس همسرم یه بغل ارکیده مینیاتوری واسم خریده
    یا مثلا بنویس داریم تو شانگهای پلازا خرچنگ با سس طلا میخوریم واسه همین کوتاه نوشتم 
    خودت ماست مالیش کن بره
    دستت درد نکنه
    kisses
    min from shanghai
    پاسخ:
    سلام 
    وای چه سفر لذتبخشی ، بنظر من باید تنها میرفتی و همسر رو با خودت نمیبردی :دییی
    اووه ، هانییی کیس کیس :**

    + دختر من عاشقتم تو باعث شدی من یه مخاطب خارج نشین واقعی داشته باشم :))))))))
    تا باشه از این حال و احوالاى خوب و خوش :-) 
    پاسخ:
    همینطور برای شما دکتر :)
    ممنون خاتون جان:)
    امتحاناهم انشاالله به خوبی بگذرونی..
    پاسخ:
    مرسی ماه بانو جان :))
    خیلی هم عالی (: .
    پاسخ:
    مرسی هیده جان :*
  • اسی بولیده
  • اینم سورپرایز من !!
    پاسخ:
    :)))
    سلام خاتون جان 
    چقدر زیبا بود پستتون ، این که نویسنده یه وبلاگ دیگران رو در حال خوبش شریک کنه کارش  ستودنیه، ممنونم ازتون ، منم این روزا حس شما رو دارم حالم خیلی خوبه و اوضاعم بر وفق مراده، امیدوارم خدا به این روزای خوبت دوام و به اتفاقات قشنگ زندگیت برکت بده... 
    راستی من از پست قبلتون  که ایده ای جالب داشت  جا موندم، ان شاءالله اگه براتون مقدور بود بازم از این پست ها بذارین..
    پاسخ:
    سلام :)
    گاهی باید بیخیال غم ها شد ، ممنون از دعای خیرت. 
    عزیزم اگه پیش بیاد حتما :))
  • ثریا شیری
  • همیشه حال خوش داشته باشی :)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)
  • خاکستری خاکستری
  • بیا حداقل اینجا بگو داستان چیه ! راستشو بگو! روراست باش! 
    پاسخ:
    هیچ خبری نیس ، میخوای شایعه سازی کنی :دیییی
    خاتـون جون ببخشیـد دیر جواب دادم نتم قطع بود
    بعله فیلتـر شدم از طرفِ همون دوستِ گلی که بدمست رو فیلتر کرد هع :)
    ")
    گلی مرسی برایِ اینهمه انرژی :)
    پاسخ:
    فدای سرت عزیزم ، مهم نیس این وبلاگ نشد یکی دیگه این شعار ماست :دی
    فدای تو :)
  • علی رضائیان
  • داشتم می خوندم یاد آهنگ "هر چی آرزوی خوبه مال تو" افتادم!
    هر چی آرزوی خوبه مال تو ...
    پاسخ:
    به به ، مرسی علی :)

    عزیزی و از این صوبتـا :)
    پاسخ:
    فدا مهرا ;)
    حالم بهتر تر تر شد 
    حالم خوب بود 
    بهتر شد چون تو خوبی 
    پاسخ:
    نگین خوبم مهربونم :***
    سلام
    خاتون
     من وب ندارم  لطفا تو همون کامنتی که کلمات رو نوشتم جملمو بزارین، ممنونم ازتون
     شاد باشید همیشه
    پاسخ:
    سلام 
    برای دوستایی که وب ندارن احتمالا خودم توی یه پست میذارم :)
    البته اگه میخواین توی جواب کامنت میذارم :)
    وبت آرامش خوبی داره. دوس داشتم ✿
    پاسخ:
    مرسی مرسی خیلی لطف داری :)
  • آنوشا ناروئی
  • بارش برساووشی رو تابستون رفتیم خارج از شهر دور از آلودگی نوری.. :) فوق العاده بود. حقیقتا فوق العاده بود‌ :)
    کاش الانم می تونستیم بریم‌. :)
    پاسخ:
    چقدر خوب ، خیلی زیباست خیلی :)