حس هفتم

شاهکار جدید از بلاگرهای فیک بیان!

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ

 سرقت ادبی تو این کشور باب بوده از اولش ، از سرقت اشعار شعرای بزرگ و به اسم خود ثبت کردنشون تا برسه به کپی نوشته های دیگران به اسم خود در وبلاگ و فضای مجازی. آخرین نمونه ش هم متاسفانه دیشب مطلع شدیم ، من با آقای جدی تو تلگرام چت کردم و ایشون منکر همه چی میشدن ، بعد به جناب آزرم کامنت دادم و ایشون پست نوشتن . اینا لینک چت من و آقای جدی تو تلگرام

 1  ، 2   ،  ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ،  8

و لینک پستایی که کپی کردن که  بدمست عزیز زحمت گذاشتن پست رو متقبل شدن. 


     اینجـــــــــــا بخونین 

  • خاتون

نظرات  (۳۰)

پس که اینطور... میخواستن شما روو هم مجاب کنن چیزی نگین...
دارم فکر میکنم چندتا دیگه از این هویتای قلابی توی وبلاگایی که میخونمه...
پاسخ:
آره خیلی اصرار داشت ، بعد چتمون پستای کپی شده رو پاک کرد ، و بعد پست آزرم کلا پستای وبشو 
  • نیمه سیب سقراطی
  • دلم نمیخواد باورش کنم خاتون :((
    پاسخ:
    متاسفانه یکتا باید باور کنیم ، پست آقای آزرم مبنی بر دزدیه شدن پستش و اشتراکش تو مسابقه وبلاگی تیر آخر بود برای ترکیدن حباب جدی!
    -___________-
    پاسخ:
    ^_^ 
    ای بابا:/ تاسف و بازم تاسف
    پاسخ:
    تاسف خیلی کمه مقابل حرکتشون
    میدونی من اینجور مواقع این سوال برام پیش میاد که واقعا کپی کردن مطالب دیگران برای جذب مخاطب چه لذتی داره؟! از چه کسی هم کپی میکرده!! اعتماد به نفسش واقعا خیلی جالبه://
    پاسخ:
    دقیقا ، من نمیدونم چی فکر میکنن پیش خودشون ! 
    انکارش منو کشت !
    عجب وضعی .. عجب بساطی.عجب آدم باحالی!
    من انقد دوست دارم اینارو از نزدیک ببینم. یه روانشناسی موشکافانه روشون انجام بدم :دی
    البته یه چیز این کپی کردنا خوبه هاا..مثلا بلاگفا که منهدم شد من خیلی از آرشیومو تو بلاگ و سایتای دیگه پیدا کردم ^.^
    پاسخ:
    منم خوشم میاد ولی خب میدونی چیه یهو میبینی خطرناک از آب درمیان :دی
    چ اصراریم داشته..بازم از رو نمیرفته!!
    پاسخ:
    دیوار حاشا بلنده !
    خااااتون.تو رو باید ببرن این سرویسای ج/ا/س/و/س/ی کار کنی!ای ول:)))
    پاسخ:
    خارجی باشه آره ولی من متعلق به شمام :دی
    مرسی که اینطوری لینک میدین ، من لینکای بد مست اصلا نتونستم ببینم، 
    کپی پیست کردنشون تو ادرس بار با گوشی خیلی سخته.
    پاسخ:
    خواهش میکنم ، گفتم راحتر دیده بشه :)
    عجب :|||
    پاسخ:
    بله دیگه !
    من این طوری : O-o .... o-o.....O-o.... o-o.... O-o !!!
    اخه چرا ؟!
    نه واقعا چرا ؟!
    پاسخ:
    هیده جون منم مث تو حیرونم 
    عجب ماجراییه واقعن! مرسی دوست جدیدم از پست.
    پاسخ:
    خواهش میکنم ، دیگه داره وارد ژانر وحشت میشه :دی
    واقعا خاتون اینا هدفشون چیه از این کار؟!
    چرا همچین میکنن اخه؟!
    پاسخ:
    یه مشت آدم با مشکلات ریز و درشت روانی
    نشون دادی که اصلا صحبتی با اقای جدی نداشتی!

    بچه هایی که اینجا دوست شمان ولی توی اون گروه نبودن بحثشون جداست چون اطلاعی ندارن 

    ولی جدی نه شیوه تایپ کردنش به این شکل هست. نه ادبیات گفتاریش!

    ضمنا من صبح وبلاگشو دیدم بود..ظهر که شما برای رو کردن داشته هات اومدی و اون شخص هکر برای تسخیر گروه به یکباره مطالب هم برداشته شد!

    اگر کامنتمو نمایش دادی که هیچ.. اگر هم ندادی بذار دوستان بدونن همه چیز به اون الکی که شما میگی پیش نرفته! وبلاگ جدی هک شده!! 

    و اینکه باور دروغ به مراتب راحتتر از هضم راستی و درستیه!  من نمیگم کی درست میگه! ولی بدونید به اون دوستتونم گفتم خدا اینجا توی محیط مجازی هم نظاره گر هست..همونطوری که شما با یه کودتا همگی تون جدی رو کشیدید پایین نوبت به خودتون هم میرسه! اون روز خیلی دور نیست!! روی صحبتم با شما تنها نیست. همگی عزیزان که با چند جمله شخصی براشون میشه مقدس با چند جمله دیگه میشه جایت کار! مراقب قضاوت هاتون باشید!
    پاسخ:
    مایده شما خودت تو گروه بودی تا جایی که یادمه همون شب من تو گروه به مرد جدی گفتم که پی وی ش رو چک کنه و ایشون گفتن ok T اگه بخوای میتونم عکسشم نشون بدم. بعدش دقیقا بعد  صحبت من با ایشون همون پستایی رو که از وبلاگ جناب آزرم کپی کرده بود پاک کرد و بقیه پستا رو گذاشت تا روز بعد ! ظهر بقیه شو پاک کرد چون من شبش بهش نگفتم که پستای پلشت رو هم کپی کردی و خبر دارم. این از این 
    اما هک ، اگه هک شده باشه و فرضا قبول کنیم میشه به من بگین چرا پست آزرم که مال سال 85 هستش رو برای مسابقه وبلاگی فرستاده؟! اونموقع که هک نشده بود! بعدش خود آقای جدی واقعی کجاست که بیاد بگه هک شده! اینم از این پس احتمال هک رد شد!
    آقای جدی میتونست یه گروه دیگه بسازه و بیاد پی  وی لینکشو به همه بده و اونجا جریانو بگه ، الان سکوت کرده که چی بشه؟! واقعا هویت خارج داره بنظرت؟ خوشحال میشم نظرتو بدونم.
     همچی از کودتا حرف میزنی یاد کودتای مخملی افتادم :دیی
    من یه صفحه زدم تو وبلاگم 
    رسوایی دزد های بیان 😂😂😂😂
    خاتون جان این پست شما رو انتقال میدم اونجا
    پاسخ:
    مرسی مهشید جان ، خیلیم خوب :)
    فوقِ وحشتناک بود!

    این سومین وبلاگ تو این هفته ی اخیر هست که داره دزدیش، فاش میشه.
    پاسخ:
    بله و مثل اینکه این داستان هنوز ادامه داره...
    مهم اینکه تو الان اینجا حضور داری :**
    خوشحالم که برگشتی:))
    بقیه اش اصلا  مهم نیست.
    حداقل برای من مهم نیست.
    سلام عریز 
    خوبی خواهر ؟:))

    پاسخ:
    سلام عزیزم ،خوبی تو؟
     مرسی باران :*
    اوووووف
    داغونم کردی:-"
    پاسخ:
    قصدم این بود شد دیگه :دی
    وای...
    ایشون یه بار تو وب من نظر گذاشتن
    من وقتی رفتم وبشونو خوندم
    احساس کردم سطح نوشته هاشون خیلی بالاست ...
    روم نشد کامنت بذارم :||||

    وای...این فاجعه ست....
    پاسخ:
    فعلا که ماجرا اینه که شاهدش هستیم...
    هر چیزی که بهش تعلق خاطر نداشته باشیم هیچ ارزشی هم برامون نداره فکر می کنم اون نوشته ها برای این افراد هم هیچ ارزشی نداره چون احساسی بهش ندارن
    پاسخ:
    مسلما وقتی کپی میکنن پای احساس در میون نیست 
    دارم کم کم از بلاگ میترسم 
    پاسخ:
    دنیا کلا جای ترسناکیه

    ابیات سروده‏ی مرا پس بدهید

    مضمون ربوده‏ی مرا پس بدهید

    هر واژه‏ی آن پاره‏ای از جسم من است

    لطفا دل و روده‏ی مرا پس بدهید!

     

    محمدرضا ترکی

    پاسخ:
    عجب ابیات بامسمایی
    خداییش آدم دلش میسوزه دیگه ، احساس یه آدمو ورمیدارن به اسم خودشون 
    چقدر توجیحات و بهتر بگم ماستمالی های این آدم ها شبیه همه! مشابه این گفتگو رو من با یک دزدی تو بلاگفا داشتم.
    پاسخ:
    چون دزد جماعت همه تو یه خطن! چه دزد اموال چه دزد نوشته
    چه خوبه که نظرات رو باز گذاشتی خاتون جان . پست جدید نمیزاری ؟؟؟
    پاسخ:
    حتما اگه چیزی به ذهنم برسه :))))
    در ذهن این دوستان که انگار مریدان سینه چاک فرد متخلف هستند و با استدلال های عجیب و پیچیده و مبهم برای دفاع از این افراد قامت راست می کنند royekhateesteva.blog.ir
    رذالت تا به کجا و البته حماقت بعضیا تا به کجا!... در مقابل فهمیدن مقاومت میکنن... badmast.blog.ir
    ***
    تمام تلخی ماجرا اینجاست. اینجاست که ما، قشر روشنفکر، تحصیلکرده، کتابخوان، اهل فرهنگ و ادب، مدعی هنر و هنر اصیل نوشتن، هنوز که هنوز است نمیخواهیم قبول کنیم افراد مخالف ما هم آدمند، شعور دارند، درک دارند... نمی خواهیم قبول کنیم "هرکس مخالف ما فکر میکند خر است!" اشتباه است. به خدا می شود با هم بود ولی نظرات مخالف داشت. میشود تضارب آرا باشد، میشود دو قطب بد و خوب نباشد صرفا. میشود قضاوت دیگران را نپذیرفت ولی به آن احترام گذاشت.
    فقط متاسفم
    نمیدانم در امتحان قضاوت چه نمره ای گرفتیم، ولی در امتحان تعامل هنوز همان نمره های مردود گذشته را داریم...
    (بخش نظرات وبلاگ روی خط سوم بسته بود، نمیدونستم کجا بزنم حرفمو، مخاطبم همه هستن. گفتم شاید اینجا رو افراد بیشتری بخونن)
    پاسخ:
    قاصدک جان من با حرفات مبنی بر اینکه بپذیریم آرای مخالف رو موافقم ، اما وقتی میبینم اون کسی که کار اشتباه رو انجام داده یعنی آقای جدی ، به همون مریداش گفته که من دروغ گفتم و اصلا اون چتا ساختگیه و اونا هم باور کردن منم میخوام بگم اون مریدای چش و گوش بسته حقشونه تو جهل خودشون بمونن ، چون جای اینکه حرف من  یا جدی رو بی دلیل قبول کنن میتونن خودشون یه تلاشی کنن و واقعیت رو بفهمن. لازم نیس کسی بزور کسیو متوجه کنه ، وقتی با وجود شواهد بازم از طرفشون یه بت ساختن و حاضر به شکستنش نیستن این نمیشه آرا مخالف و احترام و تعامل گذاشتن بهش ، اینا میشن یه مشت آدم چشم و گوش بسته! 
    وگرنه با اصل حرفت موافقم که در هر موضوعی نظرات متعدد و متفاوت وجود داره و باید بهش احترام گذاشت. 
    ببخشید منظورم بسته بودن نظرات وبلاگ روی خط استوا بود ;)
    پاسخ:
    بله دوستان متوجه میشن :))
    ممنونم بابت کامنتت
    این مطلبت رو خوندم و به لینکها نگاه انداختم یاد شخصیتهای دروغی وبلاگم افتادم . چقدر متنفرم از ادمهای دروغی
    پاسخ:
    خیلیامون باهاشون برخورد داشتیم .
    خوب که چی مثلا؟! با نوشته های دیگران تحسین شدن بیشتر از حس خوشحالی حس سرکوفت و درموندگی به آدم میده ! البته به "آدم " :|
    پاسخ:
    اینجور آدما میرن تو یه کالبد دیگه ، هزار و یک دلیل روانی پشتشه. ولی اینو مطمئنم توجیه نمیشه
    یا استاقدوس:)))) عسل !!! :|
    پاسخ:
    میبینی نگین :/
  • کرگدن آبی
  • یادمه یه بار برای منم کامنت گذاشته بود که جدی نگرفتمش چون دیدم لحن پست‌ها و کامنت‌هاش با هم فرق داره.
    در کل دنیای مجاز رو نباید جدی گرفت.
    پاسخ:
    آره نباید جدیش گرفت ولی خب اونقدرام نمیشه ندیده ش گرفت :)))