حس هفتم

...

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ


زخمی کهنه ام
سایه رنجی پایان یافته،
دوستت دارم
و به لمس سرانگشتانت بر سایه این زخم
دلخوشم ...

  

"شمس لنگرودی"


+  بوی پاییز دوست نداشتنی! میاد  

+ دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست  "وحشی بافقی"

   

 شب آخــــر داریوش 


  • خاتون

نظرات  (۲۱)

ولی من پاییز را بسیار دوست داشت>.<
پاسخ:
امیدوارم تا همیشه دوست داشتنی بمونه برات :)
و من عاشق پاییزم 
پاسخ:
خانوم پاف دوست داشتنی :*
من پاییز را دوست دارم به خاطر بارانش . همین.:)
پاسخ:
بارون رو همیشه میشه دوست داشت همیشه...
من و بارون دوباره به باغ تو رسیدیم 
امسال اولین پاییز زندگی‌مه که حس بدی بهش ندارم، ایشالا که برای همه خوب باشه
پاسخ:
چه خوب ، امیدوارم :)
همیشه شعرهای قشنگی میخونم توی وبلاگت :))

+آره پاییز دوست نداشتنی داره میاد...
پاسخ:
قشنگیش بخاطر حال دلتِ نگاری
+ یه زمانی بود...
واسه اومدن پاییز کمی زوده:(
پاسخ:
آره ولی کم کم داره میرسه از راه
  • رها مشق سکوت
  • هیچ وقت پاییز برام دوست نداشتنی نبود
    هرچی بیشتر نزدیک شدن بهش رو حس میکنم، بیشتر دلم آروم میگیره

    شمس لنگرودی رو دوست دارم، خیلی زیاد، خصوصا آلبوم صوتیش رو
    پاسخ:
    چه خوب امیدوارم حست عالی  شه :)
    شمس خیلی خوبه ، پر از احساسِ

  • فاطیما کیان
  • این پاییز میدونم که پاییز خوبی برای ما میشه خاتون جان :)
    پاسخ:
    چه کامنت خوبی :)
    من پاییز دوس ^_^ . ( با تمام مسخره بازی هاش ) .

    اخ وحشی ... گویی از دل ِ ما سخن می گویی (!!!!) .
    پاسخ:
    مسخره بازیاشو خوب گفتی :)))

    اوااا پاییز خیلی خوبه که :))
    پاسخ:
    میتونم بگم خوبه نه خیلی :)))
  • فانتالیزا هویجوریان
  • لااقل از این عکس ها نذار خب دلتنگ میشیم :(
    پاسخ:
    به این میگن فرافکنی ، میخوام همه دلتنگ شن :دی
  • نیمه سیب سقراطی
  • حتی اگه غم غروبهای پاییز منو بکشه بازم دوسش دارم :)

    + بیا بغلم :) این آهنگو عاشقم ^_^

    پاسخ:
    چه دوستدار وفاداری!
    + ای جوووونم اومدم ^_^
    این عکس...این شعر...عالیه...پاییز برای من شروع ذوق های عاشقانه است با همه اون طنازیهای غم انگیزش:)
    پاسخ:
    چه حس شاعرانه ای ;)
    پائیز!
    معشوقه ی من! :)
    پاسخ:
    باید اعتراف کنم معشوقه ی خوش آب و رنگیه ;)
    پاییز رو دوست دارم :((((
    پاسخ:
    عزیزم حالا چرا ناراحت :*
    به به چه شعرایی... چه آهنگی
    چـــــــــــــه عکـــــــــــــــســـــــی :D
    پاسخ:
    مرسی از نگاهت :)
  • زنانی در باران 2 باران
  • یک روز می رسم و ترا می بهارمت! 
    چه تصویر زیبایی. 
    پاسخ:
    چه شعر زیبایی مرسی باران جان :)
    داریوش محشر است ..
    پاییز ادم باید خیلی مواظب خودش باشد ...
    پاسخ:
    فوق العادس
    اوهوم خیلی زیاد...
    دلت میاد پاییز دوست نداشتنی باشه؟:)
    پاسخ:
    تقصیر خودشه :دی
    آهنگ فوق العاده بود :)
    پاسخ:
    :)
    پاییز درد پر عشق و  غریبی ست برای مازوخیست های دلتنگ
    پاسخ:
    مازوخیستای دلتنگ هوووم