حس هفتم


وقتی که شروع در اصل از سرِ خط شروع کردن نیست و یجوریایی ادامه ی جمله ی قبل رو نوشتنه. 

اینم احوالت من 



ولی دلیل نمیشه تولدمو به اطرافیانم که موهبتی خدادادی مثل من نصیبشون شده تبریک نگم :دی

  • خاتون

نظرات  (۴۰)

مبارک است! بسی بسیار مبارک است
پاسخ:
مرسی دوستم :)
  • فاطمه سادات
  • تبریک 
    پاسخ:
    مرسی :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • تولدت مبارک خاتون ِ خوبـــم :) با هوارتا آرزوهای قشنگ قشنگ ...

    بیا امیدوار باشیم یه روزی میاد که ... 
    پاسخ:
    مرسی یکتای عزیزم :*
    ماییم و امیدواری ...
    تولدت مبارک، اعتماد به «سقف»ـتم ستودنیه اما اینا دلیل نمی‌شه بهمون شام ندی! شام تولد رو رد کن بیاد :D
    پاسخ:
    مرسی ، اول کادو میگیرم بعد شاید شربتی شوکولاتی چیزی دادیم :دی
    دنیارو با قدومت منور کردی, ایشالا هم سن جنتی شدنتو ببینیم و جشن بگیریم :دی
    پاسخ:
    صد البته :دی  مرسی
    یعنی میخوای تا اونموقع زنده بمونی؟ :دی
    وای وای تولدته خاتون جان؟
    تولدت مبارک مردادی:))
    انشاالله صد و بیست سالگیت...
    روزهای آسان میرسد....شک نکن:)
    پاسخ:
    کادوت کو؟ دست خالی اومدی که! :دی
    مرسی عزیزم :*
    تولدتون رو تبریک میگم و در سال جدید براتون بهترین آرزوها رو دارم سالی پر از انرژی مثبت و اتفاقای دلچسب سالی که تک تک ثانیه هاش خاطره های خوبی براتون ثبت بشه :)
    چه دستخط قشنگی :)
    پاسخ:
    ممنونم بابت آرزوهای خوبت
    مرسی :)
  • فاطیما کیان
  • تولدت مبارک :)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)
    اول شام بده، موقع دسرش کادوتم «شـــاید» دادیم :D
    پاسخ:
     من تا کادو رو نبینم ریسک به این بزرگی رو محاله انجام بدم :دی
  • آقای همکار
  • به به ببین اینجا تولد بوده ما خبر نداشتیم!  مراسم رقص تموم شد؟! من تازه میخواستم در جمع شما دختر خوشکلا چشم چرونی کنم! :D
    تولد شما مبارک. کادو شما هم محفوظ. کمک هزینه سفر حج خوبه کادو بدم؟ 
    پاسخ:
    نه تازه شروع شده ، چش چرونی هم نداریم یه کاری میکنی شما تفکیک جنسیتیش کنما
    مرسی ، من کادو رو تقدیم خودتون میکنم :دی
    تولدت مبارک!
    براتون بهترینها را آرزو می کنم.
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)
    مبارک باشه ;-) 
    پاسخ:
    مرسی دکتر جان :)
  • آقای همکار
  • کمک هزینه سفر به آنتالیا خوبه؟
    پاسخ:
    عی بد نیست 
  • آقای همکار
  • پس چی خوبه؟! 
    پاسخ:
    سفر فرانسه ، اسپانیا ، برزیلی جایی :دی
    تولدت مبارک عزیزم :*
    بله واقعا خداروشکر بابت داشتن دوست نازنینی مثل تو :)
    کلا مردادی ها خیلی خوبن :دی
    پاسخ:
    مرسی نگار جان 
    مهربونی از خودت عزیزم :*
    صد در صد :دی
    تولدت مبارک خاتون جون :) انشاءالله بیایم دست خط 120 سالگی ات رو با الانت مقایسه کنیم! والااااا  
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)
    گرچه زیاده ولی ایشالا :دی
    سلام
    تولدت گلباران !:))
    مبارک روله ایشالا و خوشی و مبارکی.

    +کادو چی میخواهی عزیز دل ؟
    لاک خوبه ؟!:دی 
    پاسخ:
    سلام ، مرسی باران گلم
    + لاک آره خیلی دوس دارم ^_^
    تولدت مبارک عزیزمممم بوس بوسی

    یه سورپرایز قشنگ واست دارم
    اسپیکرتو روشن میکنی و صداشم قشنگ بالا باشه هااااااا :دی
    میری به این آدرس

    http://www.persiancards.com/index.php/ecards/view/114

    باز که شد
    با موس میگردی دنبالِ پریز ِ برق که راهنماییت میکنم گوشه ی راسته
    پریز ِ برقُ روشن میکنی (کلیک میکنی روش)
    وووووووووووووووو
    سورپرایززززززززززززززززززززززززززز  :)))))))))))))))))

    تولدت مبارک :))
    پاسخ:
    مرسی گلم ، سورپرایز قشنگی بود. انتخاب خوشگلی بود. بازم مرسی لیدی جان :*
    خب بعد از اون سورپرایز قشنگه میری به این آدرس

    http://www.webmaster.iran-forum.ir/snow/

    و هرکاری گفت انجام میدی
    یعنی اسمتو تو کادر وارد میکنی و روی ورود کلیک میکنی
    وووووو
    خودت ببین :)))
    پاسخ:
    عزیییزم مرسی خیلی باحال بود. مرسی بابت کادو خوشگلت :*
    تولدت مبارک :)
    پاسخ:
    مرسی سرهنگ جون :)
  • آقای همکار
  • یه بلیط تور دور دنیا واست گرفتم به شرطی که از برزیل واسم یه سوغاتی خوشکل بیاری ؛)
    پاسخ:
    چی بهتر از این:)))
    قهوه؟! یا چی
  • ماهان هاشمی
  • مبارکه! :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک ^_^ .
    بعدش که می گذره به خودت می گه ؛ عه تموم شد (: .
    پاسخ:
    مرسی دوست خوبم 
    همیشه همینطوره :))
    همیشه یا مردادیا بهترینن یا بهترینا مردادین !
    تو جزء دوتاش هستی هم مردادی هم بهترین 
    تولدت مبارک...صد سال به این سالها


    پاسخ:
    مرسی عزیزم برای تعریفت و تبریکت :*

    لبخند زدی و آسمان آبی شد
    شبهای قشنگ مرداد مهتابی شد
    پروانه پس تولد زیبایت
    تا آخر عمر غرق بی تابی شد

    یه سبد پر از گلهای یاس تقدیمت میکنم و از این دیار نخلستانها میبوسمت و بهتریناها رو واست آرزو میکنم
    تولدت مبارک دوست عزیزم
    حالا چند ساله شدی؟(؛
    پاسخ:
    مریمی عزیزم مرسی برای تبریک قشنگت :*
    + پیر شدم ;)
    مبارک ها باشه خاتووون  
    پاسخ:
    مرسی دوستم :*
    تولدت مبارک :)
    امیدوارم لذت بردن از زندگی رو به آینده موکول نکنی.
    پاسخ:
    مرسی 
    چه جمله ی خوبی ، امیدوارم :)
  • رها مشق سکوت
  • تولدت مبارک باشه

    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)

    مبارکا ...:)

    چه دستخط خووبی!

    پاسخ:
    مرسی :)
    لطف داری :)
    تفلدت مبارک B-) 
    پاسخ:
    مرسی :)

    اوه خدای من!! بازم من دیر رسیدم!!!


    هی دختر جون تولدت مبارک برات شادی و سلامتی و عزت در کنار خانواده ات آرزو می کنم. اصلا هر چی آرزوی خوبه مال تو... می بوسمت:)

    پاسخ:
    عزیزم برای یه دوست هیچوقت شنیدن حرفای قشنگ دوستش ، دیر نمیشه ، مرسی :*
    تبریک بی حد منو هم بپذیر :)))
    + مبارک و هرچی خوبه برات بیفته ؛)
    پاسخ:
    مرسی زینب عزیزم و ممنون بابت آرزوت :*
  • خانوم ِ لبخند :)
  • خاتون جان میلادت مبارکا بانوی مردادی :*)
    امیدوارم قشنگ ترین ها و بهترین هایی که تو قلبته برات اتفاق بیفته عزیزم:)
    پاسخ:
    مرسی خانوم لبخند عزیز
    منونم یه دنیا :*
    تولدتون مبارک.امیدوارم شادترین سال زندگیتون رو تحربه کنید :)
    پاسخ:
    مرسی بابت تبریک و آرزوی خوبت :)
    عزیزم الان 40 تا وبلاگ نخونده داشتم فقط بیان!!!
    و باز کردم رسیدم به اینجا
    خیلی مبارکه تولدت با تاخیر و پوزش :*
    پاسخ:
    مرسی نگین جون ، خواهش میکنم این چه حرفیه :*
  • یک مردِ جدّی
  • تبریک :-)
    آرزوی شادی و سلامتی و چیزای خوب خوب دارم براتون


    پاسخ:
    مرسی ، ممنون از لطفتون :)
     سلام
     مبارکا باشه
    شاد باش و شادی ببخش

    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم :)
    تا حالا زیاد شده که از خیلی چیزا جامونده باشم!یعنی درواقع دیر رسیده باشم به دلایل مختلفی...اما خیلی خیلی کم پیش اومده که از این دیررسیدنا که به زعم دیگرون موقعیتهای خوبی هم بوده،ضرر کرده باشم...خداروشکر البته...یکی از چیزایی هم که معمولا ازش جا می مونم تبریک تولد و اتفاقای خوب دیگه س که بنظرم چیز بدی هم نیست!بنظرم این باعث میشه فردمقابل مدت زمان بیشتری شاد باشه و شادی تولدش به ی روز ختم نشه;-)) !!!

    مثلا الان که من با دو روز تاخیر اومدم اما یقین دارم که منو بابتش سرزنش نمیکنی !...چون تو خاتونی...

    عزیزدلم تولد قشنگت مبارک...امیدوارم هرلحظه ی این سالهایی که میگذره برات نابتر و آرومتر از قبل باشه و اون قدر قوی و محکم باشی که ناملایمات زندگی حتی،نتونن آرامشت رو برهم بزنن...
    پاسخ:
    اینکه میدونی اونقدر دوست دارم که الان با خوندن این حرفا یه لبخند پت و پهن رو صورتم نشست فک کنم کافی باشه. 
    مرسی عزیزدلم بابت حرفای قشنگت :*
    + ایمیلتو چک کن عزیزم
  • عاشق بارون...
  • تولّدت مبارک با تاخیر! :)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)
    تاریخش گذشته ولی تولدت مبارک ;-)
    پاسخ:
    مرسی نازنین جان :)