حس هفتم

منم پرِ افتاده ی پرنده ای که پرواز کرده است...

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ

فکر میکنی و تصمیم میگیری و از نو شروع میکنی. خسته میشی و میشینی و دوباره بلند میشی . میجنگی و خسته میشی و کم میاری. باز فکر میکنی و تصمیم میگیری و... اما واقعیت اینجاست که خسته ای ، اما بدبختانه اینجا آخر مسیر نیست و چه بخوای و چه نخوای باید ادامه بدی. حالا یا با قدمای بلند یا با قدم های سنگین و لخ لخ کنان. مثل سربازی که آخرین بازمانده ی یه جنگِ و تصویر روبروش دود و خون و کشته هاست. کاش میشد چشما رو بست و به هیچی فکر نکرد به هیچی حتی به اینکه بعد بستن چشما قرار چه اتفاقی بیفته. 

هیچی سرجای خودش نیست ، حال منم روبراه نیست. نوسان این هورمونای لعنتی هم بی تاثیر نیست. دلم میخواد همش غر بزنم و غر بزنم و یه نفر باشه که فقط گوش کنه.  دلم خوش نیست


من اگر زبانم آتش
من اگر ترانه هایم
همه شعله های سرکش
چه کنم که یک دل است و همه داغهای سوزان
غم خستگان عشق و غم کشتگان نفرت
غم آبهای هرز و غم باغهای سوزان ..

تو اگر در این بیابان
غزلی چو آب خواهی ،
عجبا که از سرابی
شطی از شراب خواهی ...

" سیاوش کسرایی "

  • خاتون

نظرات  (۲۳)

  • زنانی در باران 2 باران
  • سلام . درسته . رنج می بریم و دم نمی زنیم که زنی خوب باشیم !!!
    پاسخ:
    سلام ، متاسفانه 
    چقدر خوبه من هر وقت اینجا میام حالم خوب میشه 
    اینجا یه ارامش خاصی داره :)
    پاسخ:
    عزیزم ...
    اینکه با اینهمه آشوب باز آرامش میگیری خیلی خوبه :*
    عکسایی که برای پستات میذاریو خیلی دوست دارم :)
    حست رو تمام و کمال منتقل میکنه...
    پاسخ:
    مرسی از  نگاه قشنگ :)
  • ماهان هاشمی
  • ... و روزی خواهد رسید، که همچون تماشاچیِ ناباوری در انتهای فیلمی بلند، از خودمان خواهیم پرسید "یعنی همه‏ش همین بود؟"
    پاسخ:
    با یه افسوس
    دل 
    خوشی میخواهد 
    دلخوشی ها یم کووووو 
    پاسخ:
    غارت شده :(
    گاهی نمیشود که نمیشود...
    من اینطور وقت ها دلم میخواد ساعت ها و حتی روزها بخوابم..
    زودتر سرحال و شاداب شو خاتون عزیز :))
    پاسخ:
    خوابی که بیدار نشم رو آرزوست 
    سلام خاتون، حالا دو روز نبودیما. چی شده؟ 
    حالا خودکشی نکنی! برگشتم :-) 
    در ضمن، سربازای آخر هم همیشه قهرمان میشن،، با اینکه ادامه دادن، سخته
    پاسخ:
    سلام دکتر ، نه خیالتون راحت دیگه اونقدا وضع داغون نیس :دی
    قهرمان میشن البته  تو سینمای هالیود :)))
    حیف شد. من بیشتر دوست داشتم تو بلاگفا بنویسی. نمی دونم چرا:(((
    کلا هرجا هستی موفق باشی عزیزم. سری پیش هول هولی اومدم وبت متوجه پستت نشدم
    پاسخ:
    مرسی عزیزم ، متوجه شدم. حالا رفت و آمد داریم ;)
    گاهی وقتها وجود یه دلخوشی کوچیک می تونه از آدم خسته در مقابل همه اتفاقات و سختی های زندگی یه قهرمان خستگی ناپذیر بسازه...
    پاسخ:
    اوهوم همین طوره ، اون اتفاقه یا نیست یا من نمیبینمش 
  • آقای همکار
  • فقط قربونت سر من غر نزن هرجا میخوای غر بزنی بزن :)
    + این پست در وبلاگم پیوند روزانه شد!
    پاسخ:
    اتفاقا گزینه ی مناسب شمایی :)))
    + مرسی از لطفت
  • فانتالیزا هویجوریان
  • غر بزن ماگوش میدیم. :)
    پاسخ:
    قربون گوش دادنت لیزا جون :*
    فرستادم:دی
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :*
    خیلی خوب شده بود ، آفرین خانوم هنرمند . قشنگ شده بود عزیزم :)
    و این شل کن سفت کن تا ابد ادامه دارد.
    پاسخ:
    یه پروسه ی فرسایشی 
    ^_^
    پاسخ:
    :*
    کسالت تا مغز استخوان همه مان رخنه کرده است.
    باید چیزی بزرگ , چیزی عزیز خراب شود تا رستگار شویم.
    پاسخ:
    یه تکون اساسی، کن فیکون
    بیا بخلم :))))))
    پاسخ:
    بهترین حرفی که میشد شنید 
    اومدم ^_^
  • آقای همکار
  • چرا گزینه مناسب منم؟! اتفاقا کاملا گزینه نامناسب و بداخلاقی هستم!
    پاسخ:
    پس گزینه ی نامناسبی. من نمیخام کتک بخورم :دی
  • آقای همکار
  • پس خدا رو شکر که بطور مسالمت آمیز فهمیدی گزینه نامناسبی هستم ؛)
    پاسخ:
    بله :))))
    تولدت مبارک خانوم خانوما :)*
    برای بهترین ها رو آرزو میکنم ...
    پاسخ:
    مرسی مرسی عزیزم :*
    سلام
    سر من غر بزن خاتون :))
    هر چی داری خالی کن فقط زود خوب شو خاتون :))

    پاسخ:
    سلام عزیزم ، مرسی باران مهربونم. 
    خوبم :*
  • گمـــــــشده :)
  • اون نوسان هورمانا رو خوب اومدی...منو که دیوونه کرده این نوسان...:|
    پاسخ:
    مسخره و آزار دهنده ن 
    امروز تولدته ؟!
    آخ جون تولد ....
    تولد تولد تولدددد تولدت مبارک عزیز دل <3
    پس کیک تولدت کو ؟!
    شمع هات کو ؟!
    تولدت مبارک نازنین خاتون <3<3
    ایشالا عمر بابرکتی داشته باشی :***

    پاسخ:
    کیک و کادو رو که شما باید بیارین :دی
    مرسی عزیزدلم :*
  • فاطمه سادات
  • شعر قشنگ بود . فکر کنم گروه دنگ شو اینو خونده . 
    حالت ایشالا خوب میشه . غر حال خودتو بقیه رو بدتر می کنه فقط . 
    پاسخ:
    مرسی ، آره دنگ شو خوندنش