حس هفتم

:)

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

دیوانه ها تقویم هاشان فرق دارد

در عالم دیوانه ها هر روز عید است

" امید صباغ نو"


یه عصر تابستونی و یه شعر از مولانا با صدای خودم :)

                                            اینجـــــــا

  • خاتون

صوتی

نظرات  (۲۷)

یه پست سرشار از حس خوب
شعر مولانا هم که دیگه حرفی برای گفتن باقی نذاشته چقدر قشنگه این حس یکی شدن جانها..
عیدتون بازم مبارک حسهای خوبتون پایداااااار :)
پاسخ:
مرسی از نگاه خوبتون ، ممنونم :)
  • مترسک ‌‌
  • مبارکه ;)
    پاسخ:
    مرسی :)
    امامه امام,صدای شما هم که دیگه فصل الخطاب!
    پاسخ:
    عالیه، مرسی از تعریفت ؛)
    عیدت مبارککککککککککککککک :)
    پاسخ:
    نگین عزیزم مرسی :)
    چش خواهری!! ناااااز نفست واقعا..جسبید! ممنون
    پاسخ:
    اووه مرسی از تعریفت ^_^
  • خانوم ِ لبخند :)
  • گوش دادیم ..به به مولانا که شاعرش باشه ، خاتونم که خواننده ش ، معلومه که خوب میشه ^_^
    پاسخ:
    مرسی ، خو.ب شنیدی عزیزم :*
  • آقای همکار
  • من که هیچ حسی از این عید ندارم! خوش بحال دوستانی که احساس شادی روح و جسم دارن و مزه عید رو لمس میکنند!
    پاسخ:
    هر روزی که حس کنی حالت خوبه عیده:)
    عیدت مبارک خاتون:)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم همچنین :)
    عیدت مبارک :)
    پاسخ:
    عید توام عزیزم :)
    عاااالی :)
    عیدت مبارک خاتون جان :)*
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :*
    بسیار عالی لذت بردم 
    عیدتون هم مبارک
    پاسخ:
    مرسی :)
    تو این بارون اینجا شبیه عصر پاییزه. فلذا من به انتظار عصر تابستونی می شینم د:
    پاسخ:
    بیا اون عصر پاییزی رو بده من ، این عصر تابستونی رو بردار :دی
    عید زیباتر شد با گوش دادن به صدای شما
    پاسخ:
    مرسی از لطفتتون :)

    خاتون خاتون خاتون خیلیییی خوب و عالی بود،حظ کردم به معنای واقعی...

    من چی بگم به تو آخه؟؟؟!:-))

    پاسخ:
    ماتی عزیز و خوب من :*
    مرسی 
    دلم برای کامنتای تحلیلیت تنگ شده ها.
    به به به ایم شعر و به به به این صدااااااااا :)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)
  • شیخ صاعد بالازاده
  • سلام و خداقوت
    نرمه ولی مبهمه تماماً
    پاسخ:
    سلام
    چیه؟! متوجه نشدم :/
    بعد از مدتها تونستم بیام وبت، با شنیدن این شعر قشنگ اون هم با صدای زیبای خودت فهمیدم که چقدر زیاد دلتنگ بودم..
    خوبی خاتون؟ :))
    پاسخ:
    نگار خوبی،کجایی تو؟ وب نزدی؟ 
    مرسی عزیزم ، دلتنگت بودما 
  • نیمه سیب سقراطی
  • به به ، به به ... عالی جان دل ، عاااااااااااالی ^_^

    + خاتون ؟ موزیک بی کلامه اسمش چیه برم دان کنم ؟ میدونی من چقدر دنبالش گشتم ؟
    پاسخ:
    مرسی یکتا جون :*
     تکنوازی سه تار ، اسمش بغض. اثر بهداد بابایی
    اینم لینک دانلودش 

  • نیمه سیب سقراطی
  • یه دنیا ممنون عزیز ِ دل ، کلی دنبالش گشتم :*
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم :*
    بیام شهرم حتما دانلود میکنم فقط خواهشا پست و صداتو تا اطلاع ثانوی از مدار خارج نکن:دی 
    چون من معلوم نیست کی برگردم .
    ممنون.
    پاسخ:
    نه عزیزم خیالت راحت سرجاش هست :)))))
    هرچند گذشت
    ولی عیدت مبارک :))
    پاسخ:
    مرسی لیدی جان :)
  • ماهان هاشمی
  • زیبا بود

    هم تک بیت صباغ‏نو

    هم شعر مولانا

    و هم صدای شما

    پاسخ:
    مرسی لطف دارین :)
  • محمود بنائی
  • به قول این خارجیا واوو! :) خوب بود، ممنون.
    پاسخ:
    مرسی :))
    صدات چقد قشنگه:-*
    پاسخ:
    مرسی عزیزم قشنگ شنیدی :*
  • یک مردِ جدّی
  • شنیدن زیبایی بود برای ما :-)

    +ممنون
    پاسخ:
    مرسی از شما که شنیدین :)
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • بر عکس میگردم طواف خانه ات را
    دیوانه ها آدم به آدم فرق دارند
    پاسخ:
    چه بیت خوبی :)
  • رامین رامین
  • سلام :) 
    خیلی قشنگ بود :)
    پاسخ:
    سلام 
    مرسی :)