حس هفتم

کان چشم خواب آلوده خواب از دیده ی ما می برد *

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ب.ظ

خواب

صبح سات 6 چشمام باز شد و از صدای گنجیشکا که انگار ارکستر سمفونیک راه انداخته بودن دیگه نخوابیدم . برای آدم خوشخوابی مثل من این یجور شکنجه س. نمیدونم کی خوابم گرفت اما یه عادتی دارم تو حالت خلسه وار و نعشگی خواب گوشیمو چک میکنم و حتی پی ام میخونم و میفرستم برای بقیه. بعد بیدار شدن کامل باید خوند که چه چیزایی که نمیگم! سابقا حتی اس میفرستم و پاکشم میکردم و یادم میرفت. ظهر هم مثل این خانوم کف اتاق ولو شده بودم که خوابم گرفته بود نمیدونم چه زمانی فقط چشم باز کردم دیدم مامانم بالا سرمه ، تصویری که من داشتم مثل سکانس یه فیلم ایرانی بود که مریض بعد عمل چشماشو باز میکنه و خونوادش و دکترش رو به صورت کله هایی که دایره وار بهم چسبیدن میبینه ، فرقش این بود که من مامانو کامل میدیدم و انگار خیلی قد بلندتر شده بود و من یه بچه ی کوچولو ، فقط یه صدای مبهم شنیدم که چرا اینجا خوابیدی ، و نشستم و جابجا شدم و دوباره خوابیدم! تمام این اتفاقات الان که ذهنم هوشیارِ! شبیه یه خوابه تا واقعیت. اینکه امواج مغزی در سیر بتا ، آلفا، تتا و دلتا متغیر رو میدونم اما خیلی دوس دارم بدونم چه اتفاقی میفته و مغز به چه حالتی میرسه. 

+ این روزا که اخبار از بحران اقتصادی یونان و توافق ما هست یه کاریکاتور دیدم که این دو کشور رو به صورت نمادین و تمدنای باستانیشون کشیده بود و نوشته بود ما خسته ایم( گشتم پیداش نکردم). اروپا افتاده به حال دوتاشون یونانو که میخواد از حوزه ی یورو بندازه بیرون ما هم که اونجور. کلا صدر اخبار دیگه خسته شدیم والا

 * عنوان رو دوس داشتم!

  • خاتون

نظرات  (۱۸)

منم عکس رو دوست داشتم!
پاسخ:
عکس هم شما رو دوس داره :دی
  • دختر پاییز
  • حالا این اتفاق برای ِ من وقتی می افته که وقتی که خوابم کسی بهم زنگ می زنه و از خواب بیدارم می کنه ( چون در حالت عادی ادم باید 5 دقیقه بگذره تا کامل لود شه و وقتی یهویی بیدارت می کنه تو اون 5 دقیقه رو نگذروندی :دی. ) چند بار شده که یکی زنگ زده ؛ منم بیدار شدم جوابشم دادم ولی وقتی بعدا از خواب بیدار شدم و دقیقا لود شدم یادم نمی اومده دقیق چی گفتم و چی شنیدم  و اصلا کی بود :دی.

    پاسخ:
    اون مدلیم هستم یه حرفایی میزنم که بعدا بهم میگن نمیدونم بخندم خجالت بکشم چیکار کنم :دی
  • مترسک ‌‌
  • اون تیکه‌اش که بیدار شدی و دوباره تلپی افتادی خوابیدی عالی بود =)) من یه بار توی همین وضعیت بودم که به یکی پیشنهاد ازدواج دادم! اونم گفت بـــعـــله! ^_^ یهو ذوق کردم اومدم خوشحالی کنم ساعتم زنگ خورد بیدار شدم :| کل‌شو خواب دیده بودم :|
    پاسخ:
    مراحل باحال تر از اینم دارم کلا سوژه ی خونوادم :))))
    شانس آوردی خودت خبر نداری :)))
    انچه از دل بر اید بر دل نشیند مسلما ! :)
    پاسخ:
    نگین جان :)
  • رها مشق سکوت
  • این حالتو خیلی دوست دارم، خلسه ی بین خواب و بیداری، آلفا، وقتی که مغز بیشترین تلقین پذیری رو داره، حالتی که تو هیپنوتیزمم اتفاق می افته
    این خلسه رو خیلی دوست دارم، یه سبکی خاصی داره، یه وقتایی خودم رو به این حالت میرسونم و به مغزم چیزهایی که میخوام فرمان میدم، یا خودم رو تو شرایطی که میخوام تصور میکنم و خیالپردازی میکنم و یواش یواش خوابم میبره

    *عکس رو هم خیلی دوست داشتم
    پاسخ:
    خیلی دوس دارم هیپنوتیزم شم :)))
    مرسی ;)
    میگن بین خواب و بیداری دعا کنی مستجاب میشه.... اینو یادت بمونه:)
    پاسخ:
    آخه خواب و بیداری من یه وضعیه ، فقط باید ببینی :)))))
    خواب, خواب الودگی , وضعیت بین خواب و بیداری , منگی , هپرووت 
    اینا بهترین حالت های زندگیه :-)
    پاسخ:
    این کَندن از حالت طبیعی خیلی خوبه
    منم یه دوست دارم دقیقا همین حالتیه 

    تو خواب جواب اس میده ولی یادش نمیاد بعدش
    پاسخ:
    ما خیلی خوبیم :دی
    منم عنوان رو خیلی دوست داشتم و حفظش کردم
    پاسخ:
    سعدی دیگه :)
  • هولدن کالفیلد
  • یکی از اون پی ام های مگو رو بگو!
    پاسخ:
    تاریخ مصرفش همون زمان کوتاهه ، نمیشه گفت :دی
  • بانوی بارانی
  • خونه جدید مبارک عزیزم
    پاسخ:
    سلام عزیزم.مرسی خیلی  خوشحالم کامنتتو میبینم
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • نم عین تو توی خواب گوشیمو چک میکنم حتی با تلفن هم حرف میزنم ولی یادم میره!
    پاسخ:
    نمیدونم چه اصراریه اینکارو بکنیم که بعدش خسارات جبران ناپذیر بجا بذاریم :دی
  • یک مردِ جدّی
  • من هم عنوان رو دوست داشتم:-)
    پاسخ:
    چه خوب :)
  • مترسک ‌‌
  • این هِدِر جدیده چقد خوبه ^_^
    پاسخ:
    ولی خودم زیاد دوسش ندارم:(
    برای من حتی اتفاق افتاده که مثلا توی هال خوابم برده مامانم بیدارم کرده آورده توی اتاقم باهام حرفم زده بعد صبحش هیچی یادم نبوده :دی
    پاسخ:
    منم از این شاهکارا داشتم :دی
    خوشحالم مثل من زیاد هست :دی
  • فانتالیزا هویجوریان
  • منم همیشه بس که خوابم سنگینه اتفاقا و آدمایی که میان یه چیزی میگن و میرن برام مثه خواب میمونه و مدام در حال سوالم فلان حرفی که گفتین به من واقعیت داشت یا خواب میدیم :))))))))))))))))
    پاسخ:
    خوشحالم یکی یکی خودتونو معرفی میکنین :دی
  • کرگدن آبی
  • صدر اخبار که همیشه یه بهانه ست!  خوابِ خوبش آرزوست آنکه بالشش از پر قوست :]
    پاسخ:
    خواب خوب هوووم 
    دیده شده بنده از خواب پا میشم جواب اس ام اسی که اصن نیومده رو میدم باز میخوابم!!!!
    پاسخ:
    منم از اینکارا کردم :دی