حس هفتم

94/4/4

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ


ترتیب عددی تاریخ امروز جالب بود هیچ اتفاق خاصیم نیفتاده که بهونه ای بشه برای بیادموندن و خاص بودن امروز.


کـی باشد و کی باشد و کی باشد و کی

می باشد و می ،باشد و می باشد و می

اوگه لب می ،بـوسد 

و من ،گه لب وی

او مست زمی ،گـــردد 

و من مست ز وی

امشب شب مهتابه حبیبم رو میخوام 

حبیبم اگر خوابه طبیبم رو میخوام


+ با صدای مرضیه گوش دادمش

+ خلاصه اگه کسی پیداش کرد بگه بیاد اینجا :دیییی

  • خاتون

نظرات  (۱۲)

بهونه ی بیاد موندنی شدن ِ 4 ام هر ماه ، ماهگرد ِ عقدمون ه برای من! :دی
امروز هم 6 امین ماهگردش بود! بچه مون کم کم خودش میتونه بشینه! :)
پاسخ:
به به مبارکه ، چن وقت دیگه دندونم درمیاره :دی
  • اقای روانی
  • هه... نشدو خاتوننن نداشتیمممم :)))
    پاسخ:
    :دی
    دخترم ماه رمضونه این عکسا چیه نمیگی منحرف میشیم؟:دی
    خاتون جان دو عدد کمک...توو بیان فقط وبلاگای بلاگ قابله ثبت توو وب دوستانه؟
    تغییرات قالب چجوریه؟
    نیازمند یاری سبزت هستم.
    برای اینستا هم اکی عزیز پیام دریافت شد:))
    پاسخ:
    تازه یکی دیگه میخواستم بذارم رعایتتونو کردم :دی


    :دی 
     تو جیبمه بیا ببرش :دی 

    پاسخ:
    اونجا چیکار میکنه علاف کرده منو :دی
    اگه پنجاه سال پیش بودیم, بهتر بود ,, سال ۴۴ :-)
    اون موقع احتمالا مورد بهتری هم پیدا میشد :-)
    پاسخ:
    آره دکتر اونقدام حبیب و طبیب زیاد بود :دی
  • نیمه سیب سقراطی
  • والا ! 

    + یاد بدمست افتادم با این شعر :))
    پاسخ:
    همینو بگو!

    + روحش شاد و یادش گرامی :دییی
  • فانتالیزا هویجوریان
  • من یه لحظه که داشتم یه فرمی رو پر میکردم گفتم عهههه چه جالب امروز همش چهاره! حس خاص دیگه ای نداشتم:))
    پاسخ:
    خسته نباشی هویج :دییی
    تو از سال 91 داری اینجا مینویسی!
    ابالفضل،
    پشتکارو
    پاسخ:
    به به جناب بدمست خان خوش اومدین :))))
    + نه این آرشیو بلاگفامه که منتقل شده اینجا البته کامل نیست
    سلام خاتون جان
    شعر عالی.عکس عالی.من راضی:)))
    پاسخ:
    سلام عزیزم ، مرسی 
    :))))
    من که مغذ ندارم میدونی که! ارتباطمم با این سایتا خوب نی کلا :دی
    + این شعره جوابه!
    پاسخ:
    بله کاملا در جریانم :دی
    + اتفاقا ذکر خیری ازت شد :)))))))
  • نوستال نوستالیان
  • دوتا سفارش بده:دیییییی
    پاسخ:
    همین یکیش بسمه :دییی
  • هیفده آذری
  • بلاگفا بهتر نیست؟!
    اما مثل اون یکی عالی....
    پاسخ:
    نه برنمیگردم بلاگفا
    مرسی :)