حس هفتم

جمعه س دیگه

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

روز جمعه باشه و حوصله ت ته کشیده باشه و نتو زیرو رو کرده باشی و تازه ظهر جمعه باشه ، خیلی ظلمه بخدااااا .
حالا که داریم به اینجا عادت میکنیم و میخوایم موندگار شیم ، شیرازی یادش افتاده بلاگفا رو را بندازه. حالا دارم فک میکنم درست هم شد همین جا بمونم. بعد همین باعث شد به این فک کنم که ماها چرا اینقد به گذشته مون وصلیم ، این قط کردن برامون سخته. یعنی مثلا خیلیامون حاضریم برگردیم به همون محیط بی امکانات صرفا چون بخشی از گذشتمون اونجاس ، اما محیط جدید رو نمونیم توش. حالا تو بخشای دیگه زندگی من خیلی جاها یهو قط کردم رابطه یا اتفاقی رو و از نو شروع کردم ، اما باز گاهی موندم. 
ایـنم آخرین توئیت شیرازی

جالب اینجاس بعد این همه مدت میگه نسخه پشتیبان!
  • خاتون

نظرات  (۱۹)

د اره زر مفت میزنه...این هفته ودوباره دوسه هفته دیگه:|||
پاسخ:
دیگه حالا زده :))
سلام!
نه خب بلاگ دات آی آر وبلاگ اصلیم نیست
7, 8 سال بلاگفا بودم
حالا که ترکیده, رفتم بلاگ اسکای
ولی با رمز!
الان برات میفرستم رمزو :دی
پاسخ:
منم اونجا بودم اومدم اینجا :دی
مرسی بابت رمز
سلام خوبی عزیز 
باید به شیرازی گفت :
خسته نووی خیش اراء ت :دی 
بعید میدونم این هفته هم فعال شه.
اگرم فعال شه برای وبلاگنویس ها فعالش نکردن چون کل پیام های تبلیغاتی 
جدیدا تو بلاگ اسکای تبلیغات انجام میگیره آقای شیرازی 
بیشتر برای جیب خودش داره تلاش میکنه نه برای ما وبلاگنویس ها که آواره مون کرد ..

پاسخ:
والا چی بگم باران جان ، فعلا که اوضاع اینه
بعضی وقتا تغییر , حس بهتری داره.
همینو ادامه بده, عادت میکنی.
گرچه به اینجا هم اعتباری نیست...
پاسخ:
دکتر من موافق تغییرم :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • بیانیه های این شیرازی هم که دیگه جوک شده ، والا :))
    من که چشمم آب نمیخوره ! 
    پاسخ:
    خودشم به حرفی که میزنه مطمین نیس :دی
  • اقای روانی
  • من که هستم اینجا :) شیرازیه دیگه اذیتش نکنید
    پاسخ:
    کمپین مهاجرین :دییی
    سلام
    بله همونم(:
    پاسخ:
    سلام مریم جان
    عزیزم :*
  • رحیم فلاحتی
  • سلام
    اون حسی که می گید باقیه . ولی لااقل بلاگفا باید با یک تغییر اساسی برمی گشت و خونه رو کمی نو نوار می کرد . بلاگ امکانات خوبی داره که وسوسه کننده ست .
    پاسخ:
    سلام. موافقم ، درست نکده هیچ زده داغونم کرده
    منم دقیقا به همین فکر می کنم: موندن یا برگشتن؟!
    پاسخ:
    بمونیم 
    منم جایی نمیرم. کندم از اون آرشیو... یه بار دیگه هم البته این کارو کرده بودم :(
    پاسخ:
    منم میگم همینجا بمونم
    یه درصد فکر کن حالا که بعد از دو ماه تصمیم گرفتم بیام اینجا، دوباره تصمیم بگیرم برم اونجا!! د:
    پاسخ:
    ش ندارم تو می مونی :دی
    من که ازین تغییر دارم بسیار لذت می برم
    پاسخ:
    آره جالبه،  خیلی خوبه :) 
    دلم برای بلاگفا می سوزه ..
    پاسخ:
    عدم مدیریت درست شیرازی باعثشه
  • خانوم ِ لبخند :)
  • بلاگفا حتا وقتی برگرده، هیچوقت اعتبار و اعتماد از دست رفته شو نمیتونه برگردونه!
    پاسخ:
    دقیقا 
    سلام خوبی ؟!:))
    یکشنبه شد ها :)))
    بیدار شو چقد میخوابی روله ;-)


    + شیرازی خوبن ؟!:دی 
    عمه ی شیرازی چطوره خوبه ؟!:دی 
    خبر از عمه اش نداری ؟!:دی 
    پاسخ:
    سلام عزیزم ، بد نیستم.
    اصلا به فکر عمه و فک و فامیلش نیس :دی
    امکانات اینجا داره وسوسه م میکنه به موندن ، اما به قول تو همه گذشته م اون وره ، حالا که فعلن بلاگفا درست نشده که بخوایم تصمیمی بگیریم ، اما اگه شیرازی یهویی بگه میس هیس بهت پونصد میلیون میدم برگرد به خونه ، شاید برگشتم P:
    پاسخ:
    عزیییزم.  رقم پیشنهادیشو :دییی

    در مــن

    آدم بــرفــی ای ســت

    کــه عــاشــق آفتــاب شــده!

    و ایــن،

    خــلاصــه همــه داستــان هــای عــاشقــانــه جــهان اســت . . .

    یعنی واقعا دلتون میاد اینجا به این خوبی رو ول کنین برگردید تو دامنه شیرازیه مفت خور؟؟؟ نه واقعااااااا؟؟؟؟
    پاسخ:
    امروز فهمیدم نه . همینجا می مونم
    اون روزی که بلاگفا ، بی خود و بی جهت وبلاگ من رو فیلتر کرد با خودم عهد کردم حتی اگه روزی مجبورم باشم اونجا برنگردم...  جایی که آدمها رو مسخرهٔ خودش میدونه اصلا ارزش فکر کردن نداره! 
    فقط کافیه آرشیوتون رو بردارید و همینجا بمونید ... 
    پاسخ:
    امروز که مثلا باز شد و دیدم فقط تا زمستون 92 رو دارم و بقیه ش نیست اونم بعد 2 ماه قول دادن به این نتیجه رسیدم که واقعا حیف ما که اونجا نوشتیم. والا