حس هفتم

نامزد شدم

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ب.ظ

 

دوستمون مهندس خوشبخت چند ماهی هست یه مسابقه راه انداخته ، وبلاگ منم به لطف شما دوستان تا مراحل پایانی اومده و تو 3 بخش نامزد شده ، الان مهندس جان گفته برین تبلیغ کنین رأی جمع کنین :))))) منم اومدم بهتون بگم مرسی از حمایتتون ، زحمت بکشین برین اینجا و تو هر سه بخش به من رای بدین. ببینم چه میکنین ، حماسه بیافرینین :دی  البته 25 فرودین روز رای گیریه

عکس انتخاباتی هم گرفتم گذاشتم برای این پست :)))


       گر فراقت نکشد جان به وصالت بدهم 

                 تو گرو بردی اگـر جفت و اگـــر طاق آید 

                                   " سعدی"


  • خاتون

نظرات  (۱۶)

مبارکه
ایشالا که خوشبخت شی....
خخخخخخخخخ
پاسخ:
جای ارزوی خوشبختی برو حماسه آفرینی کن هموطن :دیی
چشم :)
پاسخ:
مرسی مترسک جان :)
این قد کم پست می ذاری منم فک کردم شوهر کردی :))
آیکون ذهن منحرف
پاسخ:
سرهنگ تو دیگه چرا؟! :دییی
مگه آدم شوهر کنه اینجا رو میذاره کنار :))))))))))
  • گمنام گمنامی
  • موبارکــه...!
    پاسخ:
    مرسی :دی
    اشک تو چشام حلقه زد جوابتو خوندم .
    می بینم که هنوزم آرمان های وبلاگ نویسیِ اصیل به باد نرفته .
    درود بر تو :))
    پاسخ:
    من تا آخرین توان انگشتانم برای تایپ کردن و حفظ آرمان هامون  ایستادگی میکنم :دی

    حتما برات میترکونم خاتون جانم :)))
    پاسخ:
    نگار عزیزم :*

    یکم وعده انتخاباتی بده من برم رای بدم:دی
    مثلا عیدی چقدر میدین؟!!!
    هر چه عیدی بیشتر رای بیشتر^__^

    پاسخ:
    من برای شما بلاگرا کلی برنامه دارم ، چشم انداز پنجم ، ششم و هفتم 
     حالا رای بدین ببینم چه مکنین :دی
    حالا میخوای رای ها رو یه جور پخش بکنیم ، نه سیخ بسوزه، نه کباب! ها؟! :-D 
    پاسخ:
    دیگه رای که شخصیه ولی به من رای بدین :دیییی
    البته روز 25 ام فروردین روز رای گیری هست :))
    پاسخ:
    بله میدونم ، تبلیغات میکنم :)))))))))))
    نه نه عیدی بده عیدی هرچی بیشتر بدی من بیشتربه نفعت کار میکنم:)) اصلا یه وقت دیدی برات تبلیغ کردم بنر زدم کارت پخش کردم نوشابه با نون سنگک دادم یا پنیر سبزی با قهوه :دی

    حالا خاتون جون نمیشه تو مبحثی که من هستم زیاد مانور ندیم؟!! بریم سر بخشای دیگه؟؟؟^___^ بیا سازش کنیم
    پاسخ:
     اصلا ائتلاف دو نفره میزنیم بعد تو کنار بکش به نفع من ،  من خودم هواتو دارم ویژه.
    حالا فکراتو کن :دیییی
    عزیزم :| عنوان ! عنوان :)))))))))))))))))
    پاسخ:
    نگین ^_^ :* :)))))))
    وعده ما روز 25ام (:
    پاسخ:
    امیدم به شماست :))))))))
    از دست تو خاتون :))
    پاسخ:
    :)))))
    نامزدیم دیگه
    رای میدم ولی بدون تو این مملکت همیشه توی انتخابات تقلب میشه:)))
    پاسخ:
    عزیزم من از الان آماده شدم که بگم رأی هام کو ، تقلب شده :))))))))))
  • خانوم ِ لبخند:)
  • درسته توی تیمای فوتبال با هم رقیبیم ولی رای ما فقط خاتونِ حس هفتم :*)
    من عاشق غافلگیری عنوانت شدم :)))))
    پاسخ:
    عزیزم بیا بغلم :*
    بارسایی بودن که باعث نمیشه رفاقتمون زیر سوال بره :))))
  • عبد الصمد عبد الله
  • سلام 
    مدتی نبودم 
    سال نو مبارک 
    فکر کردم ازدواج کردید .
    خلاصه ان شا الله همه عاقبت به خیر بشیم . 

    پاسخ:
    سلام ، من که متوجه نبودتون نشدم ! :))))
    میگم شما تشریف بیارین خطبه رو جاری کنین :))))))))))