حس هفتم

هدیه ای از جنس خودتان

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ق.ظ

این پست پیشنهاد یه دوست عزیزه که تصمیم گرفته توی این شبای سرد پاییزی با دادن یه هدیه من و شما رو غافلگیر کنه. هدیه ای که خودتون انتخابش میکنین ، هدیه ای از جنس کلمات. ازتون میخوام که به انتخاب خودتون 6 تا کلمه بگین و دوست من با کلمات انتخابی ، یه متن براتون مینویسه . انتخاب پایان اون متن رو هم به عهده ی خودتون گذاشته که پایان خوبی داشته باشه و یا پایانی بد. در فرصت مقرر متن ها به دست تک تکتون میرسه و شما لطف میکنین متن رو با یه عکس متناسب  با متن توی وبلاگ خودتون آپ میکنین البته اگه بنا به هر دلیلی متن رو نپسندیدین لزومی نداره متن رو در وبلاگتون ثبت کنین. یه خواهشی ازتون دارم که این پست رو در وبلاگتون لینک کنین که دوستاتون هم ببینین و ازشون بخواین که کلمات انتخابیشون رو لطف کنن و زیر همین پست کامنت کنن. دوستای خوبم تا 3 روز فرصت دارین که کلماتتون رو ارسال کنین . 
در مورد کلمات انتخابی هیچ محدودیتی جز تعدادش که 6 تا باشه نیست ، پس هر چی که دوس دارین رو کامنت کنین.
پیشاپیش  از تک تکتون بابت همکاری و استقبالتون  تشکر میکنم :)

                 
                             من باشم و وی باشد و می باشد و نی 

                                           کِی باشد و کِی باشد و کِی باشد و کِی 

                                                         "مولانا"

  • خاتون

نظرات  (۱۰۰)

کلمات من:

طعم-عصر پنچ شنبه- ایمان- ازدحام- رقص- پیراهن مردانه 
پایان تلخ!
  • اسی بولیده
  • سلام

    دهکده، راز، آرام، آب، گرم، آغوش

    :)

    پاسخ:
    سلام 
    پایانشو انتخاب میکردی. 
    مرسی :)
    چه کار جالبی..پیشاپیش از دوستت تشکر میکنم :))

    همین الان کلماتم رو میگم.
    سنتور. عشق. حافظ. نگار!. کافه. باران

    اون نگار هم اصن دلیلی بر خودشیفته بودنم نیس :دی
    پاسخ:
    مرسی نگار :)
    پایان شیرین ;)
    راستی پایانش هم شیرین باشه..
    اصلا تحمل پایان تلخ ندارم.غصه میخورم :دی
    پاسخ:
    :)
    زن,شراب,اغوش,توبه,خدا,خودکشی
    هپی اندینگ لدفن :))
    پاسخ:
    بدمست خان مرسی :)
  • اسی بولیده
  • آو !

    پایان رویایی :)

     

    البته من وبلاگ ندارم که ثبتش کنم و لینک کنم...

    پاسخ:
    مرسی 
    خب پس همینجا خودم ثبتش میکنم ، خوبه؟ 
  • اسی بولیده
  • اوهوم:)

    مرسی:)

    پاسخ:
    خواهش میکنم ، مرسی از شما :)
    چه فضای مرموز خواستنی ای شد یهو :D
    الآن همه مون در مورد این دوستتون شدیدا کنجکاویم و ذوق زدۀ هدیه ی سخاوتمندانه شون اصلا هدیه ی ناغافل بیشتر می چسبه :D که به قول همین مولاناتون
    ما نبودیم و تقاضامان نبود، لطف تو ناگفتۀ ما می شنود :D

    سحر - گنجشک - مقصودهای پوچ - مقصد - انتظار - گل شب بو
    پایان مثبت (امید)
    پاسخ:
    هدیه همیشه شیرینه مخصوصا این مدلیش. 
    مرسی :)
    دوستتو معرفی کن بهمون که انقد گولاخه:))
    عرفان . فلسفه . عشق . لاس . فسخ . فتخ
    پایان بندی کثافت طور لطفا !
    پاسخ:
    مرسی 
    دیگه هدیه س مهم نفس عمله . هر چه از دوست رسد نکوست :)

    مراد
    طوفان
    نسیم
    شباهنگ
    جغد
    واژه (نوشتن، قلم، حروف)
    پاسخ:
    مرسی و پایانش؟
    :-))))
    نصفه شب، مغزم قفله،
    فقط آخرش کلى بلند خندیدم...
    از دستت با این بازى :-)))
    سعى میکنم ٦ کلمه بگم 
    پاسخ:
    فستیواله کلماته دکتر 
    خدا رو شکر باعث شادیت شد :)))
    مرسی
    تلخ پیش بره یهو شیرین بشه
    پاسخ:
    میشه همون شیرین دیگه :)))
    سلام چه فکر جالبی، شاید روشش رو بدزدم خخخخ

    کلمات من:
    زندگی،ماهی، اسیر، انتخاب، سرانجام، بدبخت
    (آخر خوش) :دی
    پاسخ:
    سلام ، یه ایده ی نو :)
    مرسی :)
  • مهراد فروتن
  • ایمان، مرگ، عشق، تنهایی، خدا، دنیا 
    آخرش هم هر جور که خودش خواست 
    پاسخ:
    مرسی از شما :)
    یلدا 
    باران 
    عشق 
    انار 
    کودک
    فقر

    سلام رفیق خوبی ؟
    پایان هم که شیرین باشه که چه بهتر :)
    ممنون 

    پاسخ:
    سلام باران جان ، قربونت :)
    مرسی ;)
    چقدر قشنگ....
    ‌چ‌کار جالبی...:-) 
    پاسخ:
    آره منم ایده شو دوس داشتم :))
  • نگــ ❤ـار
  • نگار_چای_صدای ساز_دریا_شعر_لبخند
    + پایانش تلخ باشه لطفا :)
    پاسخ:
    مرسی نگار جان :)
    ایول به هدیه ، من از بچگی هدیه خیلی دوس داشتم ، ولی کم هدیه گرفتم :دی
    با اجازه :

    خدا
    رنگ
    برگ
    دنیا
    آیینه
    شعر

    پایان واقع گرایانه ( خوب و بد بودنش دستِ دوست شما )

    + دست شما خیلی ممنون :)))

    پاسخ:
    مرسی از شما ، هدیه هم تقدیمتون میشه :)
  • عم قزی جون ツ
  • این هدیه همگانیه؟
    یا جاست فور دوستان و اشنایانه؟ :دی
    پاسخ:
    همگانیه  بات جاست فور ممبرز :دی
    کلماتتونو بفرمایین تقدیم میکنیم :)
  • عم قزی جون ツ
  • چه خوب :)
    باقیات الصالحاته!!  :دی

    سیب ، سپهر ، آرزو ، عشق ، نیم رخ ، سرخ
    میخواستم بگم پایانش بنا ب سلیقه نویسنده ، میخوام یه جوری مث فال بشه برام!!
    اگر هم تعیینش ضروریه ؛ هَپی اند لطفا
    با تچکر :)

    پاسخ:
    با تشکر ویژه از شما عم قزی جون :)))
  • فـرشـده ..
  • الان چون در بستر بیماریم و تب هم دارم به غایت آمپر چسبونکی:
    بوسه
    تحصیلات
    لب کارون
    مرگ
    بیکینی
    قم
    پایانِ غمباد طوری

    +حال بدم رو لحاظ کنید :))
    پاسخ:
    امیدوارم حالت به شود ای فرشده 
    پایانش هپی باشه یا نه؟
    امممم . امممم . یعنی چیزی به ذهنم نمیاد :دی.

    با تچکر از تو و دوستت (: .

    اینا :

    { تنهایی - امید - خنده - راه ِ طولانی - مصدر نیمدن ( مثلا نیمد - نیمده )}

    پایان خوش ترجیحا (: .
    پاسخ:
    مرسی هیده :*
  • فانتالیزا هویجوریان
  • نوشابه سالاد نون اضافه...
    :)))))))))))))

    آغاااا من نمیتونم
    به من باشه میگم همه کلماتش لانگ دیستنس باشه :))))))))))))


    مرگ بر لانگ دیستنس
    پاسخ:
    فعلا که لانگ دیستنس پیر ما رو در اورده :)))
    حالا بیا 6 تا بگو 
  • ماتادور ...
  • سلام سلام منم هستم.با اجازه
    مرداد
    نوشابه
    اَبر
    خاک
    آرزو
    چشم
    آخرشم شیرین:D
    پاسخ:
    سلام خیلی خوش اومدی ، مرسی :)
    + مردادشو دوس داشتم ;)

    همه ک پایان تلخ خاستن

    ولی من پایان شیرین میخام..تلخ بسه دیگه!ولی تلخیجاتم توش باشه !!

    نگاه

    گریه!

    عطر(حالاچ عطر چ عطر تن یا هر چی.فقط ی بویی باشه!)

    چشمانــ"ش"

    اواز

    بوسه!

    (خیلی شاعرانه شد و عشقولی!!!)

    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)

    پشیمون شدم..!

    اخرش هر جور خودش دلش خواس تمومش کنه..تاکییدی بر تلخ یا شیرین بودنش نیس

    پاسخ:
    اوکی ولی شیرین بهتره :)
  • دختری درمِه
  • چه جذاب^_^

    کلمات من:

    بهارنارنج

    دوستت دارم

    زمستان

    مراقبتم

    فائزه

    لبخندبزن


    پایان باز باشه لدفا :-) میشه؟

    پایان بازش ولی روبه شیرین وحسه خوب متمایل بشه :-) :-)

    پاسخ:
    مرسی ازت و باشه پایان شیرین :))
    سالاد - کمونیست - زانو - سرد - قصاب - على آباد
    پاسخ:
    دکتر از دیشب تا الان در حال تفکری :))

    و پایان تلخ تلخ
    پاسخ:
    حله :))
    مرسی دوست عزیز...
    من میخوام با شش تا کلمه:
    عشق
    فاصله
    حسرت
    آغوش
    رویا
    بوسه
    ‌باشه...:-) ;-) 
    پایان شیرین لطفا...:-) 
    پاسخ:
    حتما و مرسی :)

    به به ایول به این ایده :)
    خاتون جونم واژه ها به شرح زیر اسد : 
    اردیبهشت، مهر ، چنگ (سازش آآ :) وحشی که نیستیم ما :))
    غوغا ، کویر ، هذیان

    پایانِ ایرانـی طور :) ( همون خوب و خوش و گل و سنبل)

    پاسخ:
    مهرا جان اوکیه ، مرسی ;)
    هپی اینا دیگه :))
    سلام:)
    آبی..آسمون...سیب...سه تار...سبز....نگاه
    اصن مگه میشه با این کلمات جز پایان شاد هم داشت؟!
    پاسخ:
    سلام ، درسته کلمات به این لطیفی پایانشم شیرین باید باشه :)
    سلام
    این حرکتُ خیلی دوست دارم! مرسی مرسی :)
    کلمات من
    بی‌مناسبت
    رنگی پنگی
    عشق
    شمال
    جنوب
    پایان‌نامه!

    یخورده سخت شد به نظرم!!
    شیرین میشه ایشالا! :پی

    پاسخ:
    سلام خوشحالم که خوشت اومده و مرسی از حضورت :)
    ایشالا ;)
  • سیده زهرا میم
  • سلام کلمات من
    پاییز
    باران
    شمعدانی
    انار
    ترمه
    بهارنارنج

    پایانش نه تلخ باشه نه شیرین ، یه حس تعلیق توش باشه مثلا (:
    پاسخ:
    سلام 
    مرسی ، حتما :))
  • شیمیست خط خطی
  • سلام
    منم از این متن ها دوست دارم :) هدیه گرفتن خیلی هیجان انگیزه، ممنون بخاطر این ایده جذاب :)
    کلمات هم زیادن ولی خب گفتید شش تا:
    ترمه
    سفر
    نارنج
    هفت
    دی (منظورم اولین ماه زمستونه)
    طلوع

    پایانش هم شاد باشه :)
    پاسخ:
    سلام شیمیست جان ، مرسی برای حضورت . 
    :)
  • شیمیست خط خطی
  • سلام
    منم از این متن ها دوست دارم :) هدیه گرفتن خیلی هیجان انگیزه، ممنون بخاطر این ایده جذاب :)
    کلمات هم زیادن ولی خب گفتید شش تا:
    ترمه
    سفر
    نارنج یا یاس (هرکدوم که دوست داشتید)
    هفت
    دی (منظورم اولین ماه زمستونه)
    طلوع

    پایانش هم شاد باشه :)
    پاسخ:
    :)
    سلام بر بانوی زیبا
    نشد این پست رو خوند و خاموش موند.
    نور.قداست.مجازی.عشق.اگاهی.همسر
    پاسخ:
    به به منور فرموردین عزیزدل :*
    مرسی عزیزم پایانش هم خوبه دیگه خودم میدونم :)
    در راستای اصلاح کلمه هام (: »

    {تنهایی -امید - خنده - راه طولانی . مصدر نیمدن - تلاش - }
    پاسخ:
    مرسی هیده جان ولی کاش در مورد مصدر توضیح میدادی :))
    سلام خاتون عزیز :-* 
    من جز خواننده های خاموش اینجا بودم ولی به قول ریما جان نمیشه این پست و خوندو خاموش موند :)
    گناه،عذاب وجدان،خلا،توبه،بخشیده شده،حل شدن در وجود خدا
    پایان خوب لدفن :))) راستی من وبلاگ ندارم دوس داشتین اینجا بذارین مرسی فراوان
    پاسخ:
    سلام عزیزم ، خدا رو شکر این پست باعث شدن روشن شی :دیی
    باشه حتما ;)
  • اسی بولیده
  • منظور هیده از مصدر همان نیامدن است احتمالا :)))))))
    پاسخ:
    منم این فکرو کردم اما گفتم مطمین شم :))))
    منم هدیه میخوام ... :)))
    رژلب,کراوات , رقص , مرگ , دود , پاییز
    پایان خوش لطفا :دی
    ممنونم…
    پاسخ:
    رژلب به به 
    مرسی ;)
    عشق
    زندگی 
    مرگ
    تنهایی
    امید
    دعا

    پایان خوش لطفا:)
    پاسخ:
    مرسی استاد و حتما :*
  • مهرداد ارسنجانی
  • غم ، غصه ، درد ، دود ، مرگ ، عود .
    اگر امکانش هست،پایانِ شیرین.
    تشکر.
    پاسخ:
    کلمات تلخ و پایان شیرین :))
    مرسی :)
    تنهایی
    عشق
    آغوش
    تحصیل
    زن
    و نهایتا اشک

    پایانش هر طور خودش دوست داشت. میخوام ببینم چطوری میشه :)
    پاسخ:
    الانور بانو جان مرسی و حتما :)
    آذر
    آتش
    برخورد
    ما
    خیال
    پایان

    = پایان ندارد

    پاسخ:
    پایانش رو خودش انتخاب کنه پس. 
    مرسی :)
    1- آقاگل
    2- دوستان
    3-حافظ جان (حافظ همون حافظ خودتونه)
    4- ساز شکسته
    5- یلدا
    6- شباهنگام
    پایان خوب(تا میشه که طنز)
    .
    باتشکراز شما و دووست جانتون:))
    پاسخ:
    با تشکر از شما برای حضورتون 
    مرسی :)
    منظورم این بود هر مدلی دوست داشت و به نوشته می خورد از فعل ِ نیمدن استفاده کنه .
    مثلا نیمد . نمیاد . نیمده نخواهد آمد و شبیه اینا :دی ...
    ((: .
    پاسخ:
    اوکی حله عزیزم :*
  • نفس نقره ای
  • انار- طوسی- قهوه- سرد- رضا- یاد
    پایانِ نامعلوم :دی
    مرسی!
    پاسخ:
    مرسی و باشه :))
  • ماهی قرمز
  • سلام :)
    از وبلاگ نگار جان به اینجا دعوت شدم، چه کار قشنگی ، ممنون از شما و دوستتون :)
    کلمات‌ من :
    حوض
    چتر
    نقاشی
    عطر
    سیب
    موسیقی

    پایانشم شیرین ؛)

    پاسخ:
    سلام خیلی خوش اومدی 
    مرسی از شما :)
  • علی موسوی
  • سادومازوخیسم /  لجن درمال/ فاک / تف tof / شیاف / ماریجوآنا

    پایان بسته وشاد ، امید بخش باشه عجیجم   ،موزیکال ، هپی اندینگ ، فضایی از دست به دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد رو به ذهن متبادر کنه
    پاسخ:
    کلماتشو ، همه ممیزی دارن :/
    بله بله متوجهم :)
  • فـرشـده ..
  • همون غمباد طوری که گفدم  :دی
    همچی غمه بچیکه شر شر ازش :دی
    پاسخ:
    اوکی متوجه شدم :)))
    هیشکی منو دوش نداله ، هر کسی مختار زندگی خودشه ، بیل ، ماهیتابه ، آیس پک ، تو نه شما ، 
    بی زحمت متن عشقولانه باشد با پایانی خوش

    پاسخ:
    مستر کلمات جمله مانند ؟! :)))
    مرسی 
    سلام ... 
    خدا ؛ تقدیر ؛ دنیا ؛ راز ؛ مبهوت ؛ گمشده 
    بفرمایین :))
    تشکر ...
    پاسخ:
    مرسی از شما :)
  • مترسک ‌‌
  • عشق، شعر، کلاغ، مزرعه، تنهایی، زندگی
    ...
    پاسخ:
    مرسی مترسک :)
    پایانشم خودش انتخاب کنه دیگه 
    عجب ایده‌ی قشنگی! :)
    می‌شه دوتا هم سفارش داد؟
    حالا من دو سری کلمه می‌گم؛ شما اگه یه دونه‌شم بگی، لطف می‌کنی. ولی سعی کن هر دوتاشو اوکی کنی! :))

    سری یک. پلنگ، ماه، کوه، جرأت، خیز، مرگ. پایان اسطوره‌ای و نمادین؛ به‌علاوه‌ی کمی خلاقیت لطفاً. 

    سری دو. تاکسی، تدبیر و امید، دستمال یزدی، پی ام دی، تیزی. پایان به عهده‌ی نویسنده؛ با مایه‌های طنز.

    پیشاپیش سپاس‌گزارم! :)
    پاسخ:
    دکتر اگه تونستن دوتاشو مینویسن ولی خب احتمالا همون یه دونه باشه :)
    مرسی از حضورت 
    چنگال
    کتاب
    پشه
    برف
    کیمیا
    دفرانسیل

    طنز باشه . اون تهش هم.
    پاسخ:
    میم شین عزیز مرسی :)
    ترمه، نور، آرزو، طره، آرامش، موسیقی

    پایانش هم ته ته همه ی اینا باشه. هر حسی که اینا یه ذره شو به آدم میده، تو پایان، به کمال برسه
    پاسخ:
    مرسی شکیبا جان :)
    چه کار جالبی ،بسیار متشکریم .
    کلمات من :
    عشق ،او ،گل ،پاییز ،بارون،چای 
    پایان شیرین و عاشقانه لطفا ^-^
    پاسخ:
    خواهش میکنم ، ممنون از شما :)
    سلام انقده ذوق کردم اینجا رو دیدم:))
    کلمه هام:)
    تا دل آبی آسمون
    تاب
    هوای خنک
    دویدن
    شمعدونی 
    :باغ خرمالو 

    ببخشید اولیش طوالانی شد:))
    راستی پایانشم شیرین و با حس خوب :))
    ممنون: )
    پاسخ:
    سلام خیلی خوش اومدی و خوشحالم از ذوقت :)))
    مرسی ، خواهش میکنم :)
    ماندن
    عصر ِجمعه 
    بوسه
    اغوش
    خنده
    چرخیدن 

    پایان شیرین
    یا اینکه خودش انتخاب کنه 
    پاسخ:
    مرسی نگین جانم :*
    شمعدونی 
    بودن
    ماندن
    دست
    نگاه 
    ابرو


    عسل ؟ اینو دوستم گفت :))
    پایان شیرین 
    پاسخ:
    مرسی نگین باشه عزیزم :*
    فدای تووووو
    پاسخ:
    :*
    شب
    سکوت
    گیتار
    برف
    زندگی

    :))))
    پاسخ:
    مرسی :)
    ستاره
    تنهایی
    خیال
    او
    شب
    گل سرخ


    پایانش هم ترجیحا شیرین! + تشکر بابت این کار جالب !


    پاسخ:
    مرسی بابت حضورت :)
  • مبهم الملوک
  • ام
    عاقا من جدا عاشق این ایده شدم ...مرسی
    کلمات مبهم
    دریا
    بوی کاه گل
    امید
    سکوت
    دیوونه بازی
    اهنگ
    لپ
    موهای کوتاه
    قیافه جدید
    کویر
    اب سرد
    نور خورشید
    #بازم مرسی از این ایده ی عالی  :)
    #پایانش بشه حسی که قلم دوستت داشت 
    قانون طبیعت تغییر میده همه چی رو
    پس بهتره درست راه انتخاب بشه
    پایان دلخواه میشه
    پایانی ندارم 
    :)


    پاسخ:
    مرسی مبهم جان ، البته چون 6 کلمه گفتیم پس میسپریم به انتخاب خودش 6 تا رو انتخاب کنه :)
    شنبه
    بهار
    تولد
    طلوع
    مهر
    رستاخیز
    پایان غم انگیز لطفا :-)
    پاسخ:
    سلام شهرزاد جان خیلی خوش اومدی :)
    مرسی عزیزم :*
    سـلام. من دیر رسیدم. هنوز وقت هست؟ :P

    هممم،
    دوچرخه، راه ِ مستقیم ، سیگار ، سوسن ، خورشید، مستانه.
    پاسخ:
    سلام عزیزم نه هنوز وقت هست :)
    مرسی 
    سلام:)غریبه ها هم راه میدین?:)
    1منتهی الیه
    2دامن
    3چشم
    4شب
    5روشنی
    6پارادوکس
    پایانش هم شیرین:)
    پاسخ:
    سلام خیلی خوش اومدین :)
    حتما و ممنونم :)
  • دختر همساده
  • سلام عزیزم با اجازه منم بگم :)
    1.خدا
    2.زن
    3.شمال
    4.زلف
    5.تار (همان که آلت موسیقیست)
    6.تِرمه

    *پایان خوش :)
    پاسخ:
    سلام دختر همساده ، حتما و مرسی :)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • چه کار خوبی خاتون :*
    مرسی از خودت و دوستت : )

    کلمات من:
    بهار- جانان- زمستون- عکس قدیمی- بارون - گل نرگس

    پایان با خودش.هرطور دوست داشت : )
    پاسخ:
    خانوم لبخند عزیزم ، مرسی از حضورت . حتما عزیزم :*
  • ثمین سعیدی نیا
  • میدان آزادی

    اخمِ ابرو

    موزاییک های خیس

    بید مجنون

    کاکتوس پر تیغ

    نوشابه ی فانتا

    +ممنون بانو
    پاسخ:
    مرسی ثمین جان :)
    سلام. من میخونمتون اما تا حالا کامنت نذاشتم.
    در برابر این ایده ی زیبا نتونستم سکوت کنم..
    با اجازه 6 تا کلمه بگم..

    گل نرگس, آسمون, ساحل, روان نویس, نسکافه, برف
    پاسخ:
    سلام خوشحالم باعث شد روشن شی :)
    مرسی 
    سلاممممم چه کار جالب و خوبی ^_^
    اعتماد
    مجنون

    آواز

    سه تار
    دریا
    شب
    پایان تلخ
    پاسخ:
    سلام آوا جان ، مرسی :)
  • امیرحسین :)
  • سلام :)

    انقلاب - فرانسه - نان - عشق - لیبرالیسم - موتور هزار

    پایان مَلَس رو به باز :|
    پاسخ:
    سلام ، مرسی 
    اوکی ؛)
    سلام 
    من اولین باره به وبلاگتون میام. از طریق وبلاگ نیمه سیب سقراط با وبتون آشنا شدم.
    خیلی کار جالبیه.منم دوست دارم هدیه بگیرم. هدیه گرفتن خییییلی دوست دارم. به همون شیرینی هدیه دادن رو هم!

    با اجازه شیش تا کلمه من :)
    دوست، شعر، دریا، سفر، کفش، چشم

    پایان خوش

    خییلی خیلی ممنون. کار پسندیده وجالبیه. :)
    پاسخ:
    سلام خیلی خوش اومدین ، دقیقا همینطوره :)
    مرسی 
    وای چه باحال!!! :)
    مممم... خب..
    پایان‌ش شیرینِ شیرین باشه، خیلی شیرین!
    و اما کلمات:
    الهام، پاییز، انار، سنگ، عطر، فیروزه‌ای
    پاسخ:
    چه ذوق زده :)))
    مرسی از حضورت 
    پایانش رو یادم رفت بگم.
    پایان شیرین.
    پاسخ:
    :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • کلمات من یهویی و بی فکر :

    زمستان
    شال
    سیب
    یلدا
    گیسو
    ماه
    پاسخ:
    مرسی یکتا جانم 
    پایانشو نگفتی؟
  • نیمه سیب سقراطی
  • این دوست با ذوق کیه خاتون ؟؟؟
    میشناسمش ؟؟؟

    پاسخ:
    نه عزیزدلم :))
  • مرضیه دانایی
  • سلام...

    ممنون چقد قشنگ :)

    باران
    خیابان ولیعصر
    شیرین
    قدم زدن (فعل هم میتونه باشه مثلا قدم میزنم یا قدم میزنیم)
    خنده
    "عاطفه" که اسم دوستمه
     :))
    پاسخ:
    سلام و خوش اومدین، پایانش چطور باشه؟
    هارد اکسترنال، سیمان، تبخند، نوگل نوشکفته، وزیر راه و شهرسازی، خروس

    کی آماده می شه؟ د:
    پاسخ:
    ناصر پایانش و اینکه هر وقت تو طرح خونه ی منو آماده کردی!
    پایانشو یادم رفت بگم.
    پایانش عین زهر مار تلخ باشه

    یه کارتون یخچال دارم. فعلا برو اون تو زندگی کن تا خونت حاضر شه :دی
    پاسخ:
    وای به حال مملکتی که تو مهندسشی.والا 
  • نیمه سیب سقراطی
  • پایان هر جوری دلش خواست ... غیر منتظره باشه بهتره ؛)

    + نمیشه بشناسمش ؟؟؟ خاتون ؟؟؟ میخوام بشناسمش خب ؛)
    پاسخ:
    باشه عزیزم :)
    خب دیگه ناشناسه :دی
    سلام
    نفسم,آرامش,دوراهی,رومیسا.انتظار.امید(منظورازکلمه امید حس امیدداشتنه)

    پایانش به انتخاب نویسنده.
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام خوش اومدین 
    ممنون :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • خودت نیستی خاتون ؟؟؟ ؛)
    پاسخ:
    نه عزیزم من و اینکارا! :دی
    سلام :)
    گندم . محبت . عشق . امید . زندگی . خوشبختی

    پایان شاد لدفن :)
    پاسخ:
    سلام گندم بانو جان ، مرسی و حتما :)
    سلام
    چه هدیه خوبی:)


    ماهی سیاه کوچولو
    قرار عاشقانه
    اشوب

    اقیانوس
    درد
    میراث

    پایان هم خوب و بدش به عهده هدیه دهنده:)
    پاسخ:
    سلام ماهی سیاه :)
    مرسی ازت :))
    عشق
    محبت
    قلب
    رفیق
    مادر
    ازدواج
    پاسخ:
    ناشناس جان پایینش رو هم میگفتی.
    مرسی :)
    ته دل
    دوستت دارم
    ماه
    خرداد
    عشق
    لبخند
    پاسخ:
    و پایانش؟
    مرسی :)
    ممنون ازت
    نظر ناشناس قبلی هم برای دوستم بود 
    :)
    پاسخ:
    فاطمه جان پایانشون هم لطف کن بگو :)
  • علی رضائیان
  • خاتون چقد قشنگه ایشالله مبارکش باد!

    +وجدانن هیچ شش کلمه ای ِ دیگه ای به ذهنم نرسید :|

    ++ :))
    پاسخ:
    علی من بسیار از تو سپاسگزارم :/
    ++ خوش اومدی به بلاگ :))
  • علی رضائیان
  • این "علی من بسیار از تو سپاسگزارم :/ " دقیقاً معنی "علی لطفا شما صحبت نکن" رو میده به نظرم:)))
    پاسخ:
    نه ، من باب کلمات و جمله بود :))))
    الان دارم ب این فک میکنم ک اون دوست
    با خودش میگه چکاری بود من کردم!
    باید کارو درسو زندگیو ول کنه بشینه واس ما متن بنویسه!
    پاسخ:
    دلنیا :دییی
    خیلی خندیدم خیلی 
    مرسی عالی بود :)))))))))))
    فراغ، ،  آینده، مبهم، رویا،اورست، نگار
    سلام 
    پایان خوش
    پاسخ:
    سلام ، مرسی :)
    شانزده [از نوع ِ سن البته :)] . :)
    شمعدانی . :)
    چادر . :)
    بنفش . :)
    اشک . :)
    لبخند . :)

    پایانی شیرین درخواست میشود :)
    +یک دنیای دنیای دنیا مچکرم :))
    پاسخ:
    چه لبخندای خوشگلی ، مرسی پاییزک :)
  • هولدن کالفیلد
  • به نویسنده بگو بیاد خودش رو معرفی کنه!
    حتما باید عمومی بگم؟ یا باید واکنشهایی فراتر از عموم یگفتنش هم داشته باشم؟ :|
    پاسخ:
    هولدن دوستم وبلاگ نداره و اینکه قرار شده یه هدیه به دوستان بده ، اینکه دلیلش چیه و چرا اینکارو میکنه یه مساله ی شخصیه و بنظرم دونستن اینکه کیه و چرا اینکارو میکنه تاثیری تو اینکار نداره. نهایتش اینه که میتونی قبول نکنی :)
  • فاطیما کیان
  • قهوه - عطر- بوسه - چشم - سیاه - گره
    پایانش هم خوش باشه ^_^
    پاسخ:
    مرسی عزیزم حتما :)
  • مدیر جوان
  • سلام.این ایده واقعا عالیه....مرسی..ممنون
    کلمات من:
    ۱-اصول سیستم :یکی از درسهایی هست که این ترم دارم٬فوق العاده سخت٬بچه های کامپیوتر و برق و...میخونن.
    ۲-یار
    ۳-ابرو
    ۴-دستهاش
    ۵-پروژه
    ۶-زودتر


    پاسخ:
    سلام ،‌خواهش میکنم :)
    مرسی از شما 
    سلام .من وبلاگ ندارم :(
    میتونم منم شیش تا کلمه بگم ؟:)
    پاسخ:
    سلام ، بله عزیزم چرا که نه ؛)
    پایانش دست نویسنده
    پاسخ:
    :)