حس هفتم

الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ق.ظ

وقتی مریض باشی دلت میخواد یکی باشه که پرستارت باشه و نازتو بکشه و تو بدقلقی کنی و اون با محبت بهت لبخند بزنه. اصلا آدمی که کسیو نداره که نازشو بکشه غلط میکنه مریض میشه ، وقتی کسیو نداره که موقعی که تب داشت حواسش بهش باشه بیخود مریض میشه ، خو باید مث یه آدم حسابی سالم باشه. من امشب تب دارم ، گلوم میخاره ، آبریزش دیوونه م کرده ، خسته م و کسی نیس که نازمو بکشه. انتظار ندارین که مامانم بیاد با این سن و سال منو مث یه بچه لوس کنه ، نهایتش بگه فلان جوشنده رو بخور که بهتر شی، من یه پرستار میخوام که این چن روزو همش غر بزنم اون خم به ابرو نیاره. ولی نیست که نیست. الان که کز کردم زیر پتو و یه لیوان جوشنده آویشن و پونه و لیمو دستمه و دارم تایپ میکنم آبریزش نمیذاره تمرکز کنم به این فک میکنم خب من اینجا هم بیام بنویسم خب اون پرستار مهربون الان نازل میشه ؟! نه نمیشه. حسِ یه پیرزن رو دارم که گوشه ی خونه ی سالمندان تنهاس و چشمش به در خشک شده . 

 نازکش منو بیارین بدین میخوام برم :/


  • خاتون

نظرات  (۲۸)

  • خانوم پاف
  • خاتون جونم :))
    پاسخ:
    میدونی چقد خوبه که تو الان بیداری :*
    :))
    اهم اهم خانوم دکمل وارد میشود:دی
    پرسار ک نمیشم:دی
    یه چای کوهی عالیهههه ینی من 2 ساله مریض نشدم تا احساس میکنم یکم گلوم درد میکنه یه لیوان چای کوهی میخورم فرداش هچ اثر اثاری نیس ازش:دی
    پاسخ:
    حبیبم رو میخوام ، حبیبم اگه خوابه طبیبم رو میخوام 
    خوش اومدی :))
    تنت همیشه سالم :)
    باید یکی باشه که وقتی سرما میخوریم این شعرو برامون بخونه:

    "هروقت سرما خورده ای من نیز سرماخورده ام
    لعنت به آن دکتر که میفهمد تو را بوسیده ام"

    یعنی سرما خوردن هم به ما نیومده! :دی

    ایشالا زودتر حالت خوب بشه خاتون جانم :))
    پاسخ:
    یه مریض شدن چیه اونم بهمون نمیچسبه ، والا 
    قربونت برم عزیزم بیا بوست کنم مریض شی :دی
    یه پی امی بود میخوندم :
    مردم چار صبح پا میشن عشقشون رو میبوسن بعد اون وقت من طول و عرض پتوم رو طی میکنم!!!!
    .
    الآن حس کردم حکایت این پست همین پی ام باشه :|
    ایشالا که اول حالت خوب بشه بعد هم نازکشت رو بهت بدن :دی
    پاسخ:
    الان که باید باشه نیست والا :دی
  • هولدن کالفیلد
  • همینجوری با ناز و ادا و تی شرت لیمویی و "واترمارک" مریضی؟ :|
    پاسخ:
    هولدن انتظار نداشتی که عکس خودمو بذارم:/
    لیمو عسلشو فقط خوردم :دی
    می گم چطور جرأت کردی مریض بشی؟ والا من چند ساله از سر همین نازکش نداشتن جرأت نکردم سرمابخورم! 
    چند باری هم که مچ پام در رفته بود تنهایی می رفتم پیش شکسته بند و بعدشم بغض کرده و با پای بسته و باندپیچی لی لی کنان می اومدم سر کوچه شکسته بنده و آژانس می گرفتم بر می گشتم خونه خودمون.. تا این حد بی همراه هستیم گاهی ما جماعت:)
    پاسخ:
    همه  هم دردا ، تو دیگه خیلی لول ت بالاس ، سعی کن کلا مریض نشی :)))
  • مترسک ‌‌
  • آی گفتی :(
    پاسخ:
    عی بابا عی بابا :))))
  • مستر نیمــا .
  • آخ من چقدر از این دختره تو عکس خوشم اومده!!!!
    منم بد سرما خوردم.برو خدا رو شکر کن اقلا یکی واست جوشونده درست کرده:(
    پاسخ:
    بهش میگم :دی
    خودم درست کردم جوشنده رو :)))
    گر طبیبانه بیایی به سر بالینم
    به دو عالم ندهم لذت بیماری را
    اصلا بعضی پرستارا هی بایس باسشون مریض شد ^_^
    مثب بعضی منشیهای دندون پزشکی آدم دوست داره هی بره الکی دندون پر کنه :)))
    من باب تجربه ی شخصی من خودم فکر نکنم برای یک زن و یک مادر نازکشی ثابت قدم ار از پسر پیدا بشه اینو کاملا جدی میگم. و خوب آره صد البته که واجبتر اینه بابای اون پسر نازکش باشه در درجه اول :D
    در کل تنتون سلامت ولی آره بیماری خانمها در حالت کلی ناز قشنگتری داره وگرنه دیگه همه میدونن ما آقایون چقدرررر بد قلق و بدعنقیم موقع مریضی :)))
    پاسخ:
    بله همینطوره ،مرسی . 
     ایشالا همه سالم باشن :)
  • فانتالیزا هویجوریان
  • آدرس بده فقط تو
    پاسخ:
    ای جاااان ، فانتا تو در قلب منی :)))))
  • رها مشق سکوت
  • شاعر میفرماید
    گر طبیبانه بیایی به سر بالینم
    به دو عالم ندهم لذت بیماری را 
    D:
    پاسخ:
    مرسی بابت شعر ، که امروز دوباره میخونمش :)
    آخ اره . اصلا مریضی یه طرف ؛ این فقدان ناز کش یه طرف :دی. بعد ناز کش داریم تا ناز کش .

    ناز کشمو بدین میخوام برم » ((((((: .


    + عسل + ابلیمو تازه + اب ولرم  بخور ( البته من خودم سرما خورده بودم نخوردم تا بالاخره کار به دکتر کشید !) .
    پاسخ:
    منم منظورم همون نازکشِ :)))
    + الان در وضعیتی هستم که صدام اصلا بالا نمیاد کلا پانتومیم اجرا میکنم :دی
    من اینقده لوسم خاتون برای همین وقتی مریض می شم اوضاع بدتره:/
    پاسخ:
    فک نمیکردم یعنی بهت نمیاد آخه!
    + تولدتم مبارک صبا جان ، کامنتدونیت بسته بود:)
    ممنونم عزیزم:*
    +بخش نظراتم یک روزی از روز های بهار باز می شه...:)
    پاسخ:
    خواهش میشه :))
    + من جزو گله کنندگانم همیشه ،؛ ایشالا زودتر :)
    سخت نگیر بابا ، منم آخرین باری که رو به موت بودم هیشکی نبود ؛ خودم پاشدم سوپ درس کردم ، یه فیلم گذاشتم و سوپ به بغل سعی کردم از مرض م لذت ببرم . اَز سیمپل اَز دَت :دی
    پاسخ:
    همیشه همینطوره ، گفتم یه تغییری رخ بده خوبه :)))
  • زنانی در باران 2 باران
  • ایشالله تا حالا خوب شده باشی خاتونم. ممنونم از نظرات ارزشمندت عزیز دل باران. 
    منم خیلی از روزای زندگیم دوشت داشتم کسی نازمو بخره اما نبوده. کسی که با تب کردنی نمیره اما حداقل دردش بیاد... قربون صدقه ی آدم بره.... 
    آدم مریض روحش بیشتر از جسمش طالب شفاست. 
    پاسخ:
    مرسی باران جانم ، میدونم چی میگی کاملا میفهمم ، امیدوارم همچی آدمی بیاد تو زندگیت.
    دستتو بزار رو زانوى خودت و بلند شو...
    پاسخ:
    بغیر از اینم نبوده دکتر :)
    ببین خاتون چه قدر خاطرت رو می خوام،یه جای نظر دادن گذاشتم:دی
    :)))
    پاسخ:
    نکن اینکارو با من ، جنبه شو ندارم :دی

    سلام خاتون جان

     

    کاش زودتر میومدم وبت و ادرس این وبت رو میدیدم

     

    + بهتری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

     

    ++ بیام پرستارت شم؟ (:

    پاسخ:
    سلام کتایون جان ، مرسی عزیزم. بعد بلاگفا گمت کردم 
    چه خوب اومدی :)
    چشم هایت را باز کن و فقط ببین مغزت را ببند و  فکرنکن
    نقش تو در این دنیا تماشای تئاتریست که همه ی بازیگران آن لال اند
    پاسخ:
    فعلا که لال منم :))))
  • اثر انگشت
  • اگه من میتونستم دردیُ ازت دوا کنم دریغ نمیکردم اما میدونم که دردت چیز دیگس.. :دی
    بههر حال من همیشه آش ِ شلغمم به راه ِ :))
    پاسخ:
    ای رفیق آگاه :دی
    متنفرم از شلغم ، این چن روز اینقد شیر و عسل خوردم و جوشونده که حالم بهم میخوره دیگه.
    آدم هیچ وقت کسیو نداره. فقط باور نمیکنه
    پاسخ:
    میتونم بگم موافقم باهات .
    شخصا تنهایی رو ترجیح میدم،

    ولو موقع مریض شدن.

    اما دو تا آرزو دارم برات؛

    1- بهبودی ی کامل

    2- یافتن پرستار ِ مورد علاقه.
    پاسخ:
    برای هر دو آرزوی خوبتون ممنونم و منم امیدوارم مریض نشین :)
  • کلنگ همساده پسر
  • والا اگر بنده را قبول دارید من ناز کش. الهی. بگردم. کدام میکروب احمقی به خودش اجازه داده به شما صدمه بزند؟!! 
    پاسخ:
    لطف کردی ولی از حوزه ی اختیارات شما خارجه :)))
  • دختر حاجی
  • یه جا شنیدم چینیا میگن هر مریضی پیغام روح به جسمه  سرماخوردگی هم پیغام کمبود محبته
    حالا نمیدونم واقعا چینیا اینو میگن یا نه ولی برای من یکی که صدق می کنه:دی
    پاسخ:
    چه چینیا گفتنش چه کسای دیگه من کاملا قبولش دارم :دی
  • مدیر جوان
  • قبول دارم:))) نازکشم ارزوست:)
    کلا  وقت مریضی ادم بیشتر لوس میشه...و این موقع است که ای نید یه نازکش که لاموجود:))))
    پاسخ:
    اون وقتی که باید باشه ، نیست .
    آخی چیز خوشایندی باید باشه :)
    مریضی نها...پرستارش :D
    ولی خوب کار سختیه، حتی آدم از مادرشم این انتظارو نداره، یعنی اون آدم باید چیز خاصی باشه برامون و ما براش، که اینکارارو بکنه برامون 😄
    پاسخ:
    من که ندارم ولی فک کنم هست :)))
    آره خب همینطوره :)
    درکت می‌کنم :|
    پاسخ:
    اوهووم ...