حس هفتم

بامداد

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ب.ظ

تولد آدم ها میتونه دلیلی باشه برای بیادآوردن دوباره شون ، شاملو شاعریه که هضم شعراش یخرده سنگینه شاید بخاطر بی وزنی که در اشعارش موج میزنه حفظ کردن شعراش سخت باشه ولی به همون اندازه خوندنش برای من دلچسبه. شاملویی که شعر فقط یه بخش از شخصیت اونو شکل میداده و حرف زدن در موردش اینقدرها آسون نیست. من در حد خوندن شعراش و کلنجار رفتن باهاشون میشناسمش و البته یکی از ماندگارترین ترجمه هاش ، کتاب "شازده کوچولو" که چندین بار خوندمش. تخلصش رو هم خیلی دوست دارم و البته صدای گرمش با دکلمه ی اشعار خودش و در اخر به قول خودش : " ، شاعران، هرگز نمی میرند."  

پارسال یه قسمت از شعر رکسانا ، از "هوای تازه " ش رو خوندم و وبلاگم گذاشتم ، دوباره لینکشو میذارم. 

با شنیدنش مستفیض بشین :)))))


   + شعر خوانی 


  • خاتون

نظرات  (۳)

  • مترسک ‌‌
  • شاملو یه دونه است؛ نه مثلش بوده و نه مثلش خواهد بود؛ خیلی خوبه 3>
    پاسخ:
    منم فک نمیکنم به این زودیا شبیهش پیدا شه. 
  • سمیرا الف
  • شاملو رو در حد شعرای گاه گاهش توی روزنامه ، وبلاگها و اینور و اونور می شناسم. اما خیلی دوس داشتنیه :) یه روزی کتابشو میخرم و کتابخونمو به وجودش منور می کنم !
    +عی بابا باز من سرکارم نمی تونم صداتو بشنوم :(
    پاسخ:
    شناخت منم زیاد نیست در همین حد دوسش دارم :)))
    + حالا شب یادت میندازم :دی
    منم جدیدا فهمیدم شاملو شاعر مورد علاقه مه ^~^
    پاسخ:
    :)