حس هفتم

13 م بود امروز

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ

یکی از علاقمندیای زنونه م در کنار بقیه ش! داشتن بی.کی.نی های متنوعه. اصلا میبینم چشمام برق میزنه ، آخرین پستم تو بلاگفای محروم! در مورد برند ویکتوریا سکرت بود که اگه یه سر به سایتش بزنین میبینین چقدر فوق العادس. تنها مشکلی که داره قیمتای بالاشه. از اونطرف وحشتناکترین بیماری زنانه از نظرم سرطان سینه س ، اینکه رابطه ی بین  سرطان سینه و بستن س.و.ت.ی.ن فقط در حد تئوری مطرحِ و فعلا از نظر پزشکی ثابت نشده میتونه دلیل خوشحال کننده ای برای علاقمندان به استفادش باشه :دی  اما 13 اکتبر و پرتاب کردن اون همه قبا! به آسمون به صورت نمادین طبق نظر منتقدین این حرکت بیشتر شبیه یه شو هستش و شاید همون بستن روبان صورتی برای هشدار نسبت به این بیماری کافی باشه ، بیماری که رنج روحی و جسمی عمیقی رو به مبتلایانش منتقل میکنه. این رنجو من اولین بار بطور ملموس تو چهره ی یه زن تو استخر دیدم ، وقتی که مدتی از جراحی و درمانش میگذشت و بعد شنیدن حرفاش که حس میکرد قسمتی از زیبایی و زنانگیشو از دست داده وقتی که با نگرانی به من سفارش میکرد که مواظب خودم باشم. خیلی از ما زنا لابلای زندگیمون گم شدیم اونقدر که نسبت به سلامتیمون بی تفاوت میشیم ، فکر کنم بهتره بیشتر به خودمون اهمیت بدیم. مخاطبم فقط  خانوما نیستن چه خوبه که آقایونم حداقل نسبت به سلامت خانومی که بهشون نزدیکه  بی تفاوت نباشن.  حتما اگه فکر میکنین کسی اطلاع کافی نداره در این مورد بهش اطلاع بدین و البته انجام تست پاپ اسمیر  هم سفارش میشه که متاسفانه خیلی از خانوما در موردش اطلاع ندارن.  مواظب خودتون و سلامتیتون باشین. 

  • خاتون

نظرات  (۲۰)

کلا لباس های زنونه و  مختص خانم ها خیلی خوب اند . کلا هر چی مربوط به خانم هاس خیلی خوبه . کفش و جینگول جات و ...  . :دی.

کاش بیشتر حواسمون بود .
پاسخ:
خانوما خودشون خوبن و متعلقاتشون :))))
باید همینطور باشه.
من عاشق این روزم :دی
روزی که اسفنجی از غیر اسفنجی و 65 از 85 قابل تمییزه!:)))))
همینجوری پرت میکنن هوا،خیلی حال میده، دیگه برش ندارین لطفاً :دی
پاسخ:
اولا سلامت مهمتر از سایزه ، بعدش حرفه ای باشی با اسفنجم تشخیص میدی!
میدونم خیلی دلت میخواد همچی روزی مثلا جایی مثل پاریس باشی و دلم خنک شده که نمیتونی :دییی
+ خوبه برای شما همچی روزی وجود نداره!
  • خانوم پاف
  • اوهوم ! تازه فهمیدم منظورت چی بود امروز 
    پاسخ:
    خواستم بیام پی وی بگم یادم رفت :)))
  • هولدن کالفیلد
  • خب قضیه به من ربطی نداره!
    خوبین شما؟ :|
    پاسخ:
    مسلما روزی زنی وارد زندگیت میشه اونموقع بهت مربوطه دیگه .
    مرسی هولدن تو چطوری؟ :دی
    همه دخترا عاشق این چیزا هستن :))

    سرطان از هر نوعش خیلی بده...
    پاسخ:
    من بیمارگونه دوس دارم :دی
    آره ولی زنانه هاش خیلی بدتره
    من اول فکر کردم عینکه :)))))))))))))))))))))))))) یعنی تا این حد خوابم میاد 
    پاسخ:
    درست دیدی شبیه عینکه گرافیکش :دی
    پاپ اسمیر مفهومی نداره توی این مملکت کوفتی وقتی دختر باشی و ازدواج نکرده باشی.. حتی اگر 50 سالت شده باشه! 
    پاسخ:
    فک کنم الان ابزار ظریفتری هست که بدون آسیب به هایمن بشه انجام داد ولی خب بیشتر این تست برای کساییه که س.ک.س دارن .
  • فاطیما کیان
  • امیدوارم هیچ زنی زنانگی وجودش رو با این بیماری از دست نده
    پاسخ:
    منم امیدوارم بیشتر مواظب خودمون باشیم.
  • رها مشق سکوت
  • امیدوارم بیشتر از خودمون و زنانگیمون مراقبت و محافظت کنیم
    پاسخ:
    منم همینطور :)
  • هولدن کالفیلد
  • نه از اون بابت منظورم نبود!
    اون چندصد خط اول به من مربوظ نبود! :|

    پاسخ:
    بله بله متوجه شدم :))
  • موجود در حال انقراض
  • سلام خاتونم :)
    پاسخ:
    سلام :)
    سلام علیکممممم:)
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)
  • زنانی در باران 2 باران
  • سلام عزیز دل باران. به یادتم. حالم همچنان کوفتیه و بنابراین زیاد طاقت دنیا رو ندارم. اومدم بهت سربزنم فقط. 
    پاسخ:
    سلام باران جان ، امیدوارم خیلی زود روبراه شی. مرسی :))
    اصن بهتـرین بحث رو انتخاب کردی ، شیرین جذاب دوست داشتنی :) راجع به victoria's secret  هم دیگه نگم برات :))
    برایِ سرطان سینه بگم ، دکتر مادر بزرگم  چند وقتی مشکوک به سرطانِ سینه بود و ما در این رفت و امدها چه چیزا که ندیدم خواهـر ایشالا واسه هیچ زنی پیش نیاد این تنها سرطانیـه که اعتماد به نفس رو درخانوما به صفر می رسونه ..
    راجع به اون حرکت هم بگـم که اگه به من بود که کلا.. میشدم بفهمن خیلی خطرناکه :))
    جوابت به بدمست رو هم بسیار پسندیدم :)
    پاسخ:
    کلا بحثایی که مرتبطن به این لعبتا دوست داشتنین :))
    واقعا سخته و هم درد جسمی داره و هم روحی مضاعف نسبت به انواع دیگه ش. 
    پایه م پایه م :دی
    خواهش میکنم دیگه کاریه که از دستمون برمیاد :دی
    سلام خانمی خوبی?
     
    قبلا از اسم سرطان وحشت داشتم ولی الان نه بس که هر روز میشنویم یکی مبتلا بهش شده 

    من یکی که از بستن سوستین نفرت دارم :-[
    بعضیا هم موندم چرا میرن بزرگ میکنن سایزشو به فکر عوارضشم نیستن 
    ما که از بزرگ بودنش شاکیم\:
    پاسخ:
    سلام عزیزم مرسی. 
    بهتره فقط وقتایی که بیرون میریم استفاده شه کلا تو خونه راحت باشن :)))
    لابد دوس دارن دیگه :دی
    خدا حفظشون کنه برات :دی
    ان شاءالله واسه صاحبش  :دییی
    پاسخ:
    هاهاها 
    چه هواشو داره :دیی
    احتمالا این روز هدف دیگه ای هم داره و اون دوست داشتن فورم طبیعی بدنته. خیلی از خانوم ها از افتادگی یا اندازه ی سینه هاشون خجالت می کشن چون به فرم غیر طبیعی که سوتین بهشون داده عادت کردن
    پاسخ:
    چقدر خوبه اگه اینجور باشه ، شاید بخاطر توقعیه که جا افتاده . یاد جزیره لختی ها افتادم اونجا از این خبرا نیس :))
    چه خوبه که اطلاع‌رسانی می‌کنید.
    البته من از وقتی آنجلینا جولی سینه‌اش رو در آورد با این سرطان آشنا شدم. خیلی از خانوما نمی‌دونستن، دیگه ما مردا که پرتیم از ماجرا.
    راستی شما سینه و سوتین رو کنار هم نوشتی بعد این وسط اصل کار رو ول کردی، سوتین رو رمزی می‌نویسی؟ روح آنجلینا جولی در گور لرزید.

    همیشه برام سؤال بوده اسم انگلیسی وبلاگتون که به‌عنوان آدرس وبلاگ انتخاب کردید یعنی چه؟
    پاسخ:
    متاسفانه این بیماری و خیلی بیماری های دیگه هستن که اطلاع رسانی کافی در موردشون نمیشه.
    والا من نمیخواستم رمزی بنویسم مجبور شدم گفتم فیلتر نکن :دی
    دوردست ِ که سوبله t داره ! :دییی
  • سهیلا (کاتارسیس)
  • ولی متاسفانه خیلی از خانمها به سلامتیِ خودشون اهمیت نمیدن. اغلب همه چیز رو در رابطه فدا می کنن. رابطه که میگم منظورم رابطه ی مادر و فرزندی و رابطه با همسر هست. و حتی در رابطه با والدین.
    ورزش کردن خیلی کمک کننده ست. کاری که انجام نمیشه یا خیلی کم و سرسری انجام میشه.
    اول به خودمون و جسم و روانمون احترام بذاریم و خودمون رو دوست بداریم. اولویتهای بعدی رو به دیگران بدیم.
    تا حالا شده بدن خودتون رو نوازش کنید؟ خودتون رو ماساژ بدید و خودتون رو مخاطب قرار بدید و کلمات محبت آمیز استفاده کنید؟ این کارها رو انجام بدیم خیلی عالیه. خیلیییی حس خوبی به آدم میده و به سلامت ما کمک می کنه.
    سبز باشید :)
    پاسخ:
    دقیقا همینطوره ، مشغول شدن به دیگران تا جایی که کلا سلامتی و خود شخص میره تو حاشیه ، اما اگه ما اول به خودمون توجه نکنیم و خودمونو دوس نداشته باشیم چطور میتونیم به دیگران تو جه مفید داشته باشیم؟! 
    مرسی از توجهت :)
    آیکونه با عینک دودی و شیش هف دست بی.کی.نی جلو روت ویراژژ رفدن !

    :))

    مرسی عَ توجهت به بی توجهیا خیلی از ماها !
    پاسخ:
    اینکارو با من نکن که حتی میتونه بخاطرش آدم بکشم :دی
    خودمون باید مواظب خودمون باشیم :)