حس هفتم

بیا که گریه ی بی اختیار را مانی

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

پاییز با بارونش ، با هوای خنک دم غروبش ، با شبای سردش و با دلتنگیِ خاصشه که معنا پیدا میکنه. همون پاییز دوست نداشتنی من! پریروز غروب که با دوستام بیرون بودیم یه بارون پاییزیِ قشنگ باریدن گرفت و البته با صدای رعد و برق که من عاشقشم. قطره های بارون و خیابونای خیس و قدم زدن. نمیشه از این زیبایی پاییز به راحتی گذشت ، فصلی که همیشه برای من رفتن ها و از دست دادن ها رو با خودش داشته، و اما امیدوارم پاییز امسال...


  یادت باشد

  به خوابم که آمدی

  بیدارم کنی ببوسمت. 


 "افشین صالحی"

 

+ زیر بارون این ترانه ی سیروان رو باید گوش داد

   بــــــارون پاییـــــزی

  • خاتون

نظرات  (۱۲)

بارون رو دوست دارم.. اساسی می چسبه پیاده راه بری در حالی که هوا بارونیه..
پاسخ:
بارون اونقدر خوبه که حیف خیس نشی واقعا حیفه 
  • گمـــــــشده :)
  • برا منم خیلی دلگیره..:|
    پاسخ:
    خاصیتشه 
    چه عکس خوبى :-) 
    واسه من همیشه پاییز فصل اتفاقاى عالى بوده :-) 
    ایشالا براى تو هم...
    پاسخ:
    خیلی خوشرنگه ، چه خوب امیدوارم امسال هم عالی باشه و مرسی :)
  • فاطیما کیان
  • این آهنگ رو توی گوشیم دارم ولی اصلا یادم نبود دارمش :)
    یه یادآوری عالی برای من و این هوای بارونی بود مرسی دختر ^_^
    پاسخ:
    حتما بهش گوش بده خیلی حس خوبی بهت میده ;)
    امیدوارم توی پاییز امسال یه اتفاق شاد خوب برات اتفاق بیفته. یه معجزه کوچیک عاشقانه:) تو لیاقت همه چیزای خوب رو داری...
    پاسخ:
    مرسی استاد همیشه به من لطف داشتی و امیدوارم برای تو  هم همینطور باشه :)
    میدونی پاییز دلتنگ ه بخاطر همینم هست معشوقه ی همه ما دلتنگاس ... پاییزت پراز رگبارهای قشنگ خاتون :)
    پاسخ:
    معشوقه ی پر آزاریه! مرسی آهو جانم :)
    من هم امیدوارم ....

    پاسخ:
    امیدواری خوبه نگین ;)
    من جدیدا عاشق پاییز شدم :)

    امیدوارم امسال بهترین پاییزت باشه :))
    پاسخ:
    چه خوب ;)
    مرسی همینطور برای تو نگار :*
  • مترسک ‌‌
  • ایشالا که امسال بهترین پاییز زندگیت بشه... خود من از پاییز بدی ندیدم اما خب همیشه برام غم‌ناک بوده...
    پاسخ:
    مرسی ، این پاییزت بدون غم ناکی و پر از قشنگی :)

    سلام 
    خوبی خوشی ؟
    منم خوبم خوشم ؛ )
    من از اول مهر تا دقیقا تا17مهر هرسالش متنفرم بعد از این تاریخ پاییز رو دوست دارم.

    واقعا چند وقت پیش بارون خوبی بارید خدا کنه همیشه همینجوری بباره.
    بارون پاییز رو بیشتر از زمستون دوست دارم.
    پاسخ:
    سلام باران جان ، مرسی. 
    خب پس الان در بازه زمانی عشق به پاییزت هستیم :)))
    آره خیلی خوب بود
    اصلا هر جور فکر می کنم پاییز  با همه ی بدی هاش مثلا دل گرفتن هاش ؛ سرما خوردن هاش ؛پوست خشک شدن هاش و ...  بازم دوست داشتنی ِ .

    پاییز امسال فرق داره (: .

    مرسی از شعر ِ خوب ...
    و مرسی از اهنگ های خوبی که معرفی میکنی و لینک هم میدی (: .
    پاسخ:
    فک کنم همینطوره که تو میگی. 
    آره مطمینم ;)
    خواهش میکنم :)
    چقدر عکس خوبه ..اصلا ادم تو عکس  غرق میشه ...
    مرسی از ترانه سیروان :)
    پاسخ:
    اوهوم 
    شنیدنش حس خوبی داره :)