حس هفتم

یه پیکره سفارش بدم!

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

دیروز نازنین ایـن پست رو گذاشت که دیدم جالبه و گفتم در موردش بنویسم. اولش تست قهرمان درون رو انجام دادم که جادوگر شدم :دی حالا همه ی مشخصاتش به کنار یه جایی در مورد اعتیادا نوشته :

ویژگی اعتیاد آور : ریا (وجهه و اعتبار اجتماعی)
قدرت -مواد مخدر- مواد توهم زا . واقعا همینطوره جدیدا فهمیدم در این زمینه خیلی بی جنبه م و نمیدونم چطور تا حالا معتاد نشدم!
اما تست جالبش کهن الگوهاست. نتیجه ش برای من شد آفرودیت . میتونم بگم با دقتی برابر 99% خودمم ، اون 1% هم بخاطر اینه که دُوز پدرسوخته بازیای ( اصطلاح گویاتری پیدا نکردم) این الهه خیلی بالاس و من یه درصد به خودم تخفیف دادم! امتیازم به ترتیب ایـــن شد
اینم خصلتاش ، خیلی خوب بود.

خدابانوی عشق و زیبایی و هنر
خدابانوی کیمیاگر
ایزدبانوی شهوت 
اغواگر - خلاق و عاشق پیشه - دوستدار زیبایی - زیبا و جذاب و دوست داشتنی - شور زندگی - عاشق زندگی - انتخابگر تجربیات زندگیش - متنوع - خاص - پیشرو - درگیر ظاهر - منحصر به فرد و شبیه به هیچ کس - زندگی در لحظه - تقلید نمی کند - خالق مد - هنرمند و دوستدار هنر - طبیعت دوست-- مرکز توجه - ارزش دادن به خود - با ذوق و هیجان و انرژی - مدیر روابط مختلف و موازی - برقرار کننده رابطه جنسی انتخابگرانه - رقصنده - طلای هر چیزی را دیدن و کشف کردن - هارمونی و هماهنگی - عاشق نور، رنگ، رقص و شاد

میتونین در مورد این الهه ی یونانی اینجا  و اینجا بیشتر بخونین .

    +  اینجــا میتونین تستو انجام بدین.

  • خاتون

نظرات  (۱۹)

چه جالب  ِ (: .
برم منم انجامش بدم :دی.
پاسخ:
آره هیده انجام بده خیلی خوبه :))
:)

خداییش در مورد منم خیلی درست بود.
فقط نمیدونم چرا من انقد خشن درمیام تو این تستا!
اون از قهرمان درونم، که نابودگره!
اینم از کهن الگوی درونم که خدابانوی جنگجو و شکاره!

:)))
پاسخ:
دیگه بهت میگم ترمیناتور :))
اتفاقا داشتم میخوندم و با نوشته هات مقایسه میکردم اون بی تفاوتی و کله شق بودن درسته بود بنظرم. خشن نیس اونقدا فقط یخرده کمان بدستی :)))
من حامی بودم . :) خیلی هم باهاش هم عقیده م . 
پاسخ:
چه خوب آوا :)
  • خانوم پاف
  • هیچ جای خالی نذاشته ! این همه تعریف آدمو سر ذوق میاره :-)
    فقط قول بده معتاد نشی :))))
    پاسخ:
    دقیقا همینطوره :)))
    سعی میکنم قول نمیدم :دی
  • فاطیما کیان
  • چقدر جالبه ,میرم میبینمش :)
    پاسخ:
    آره حتما :))
    اگه خواستی نتیجه شم بگو 
  • هولدن کالفیلد
  • این پیکره سفارشی شما همینقدر عریان قراره باشه؟ :|
    پاسخ:
    هولدن خاصیت یه پیکره همینه دیگه ! ^_^
    خیلی بیشتر از اینا درسته
    شاید نوشتم دربارش...
    پاسخ:
    خوبه :)
    من شدم فرزانه :| همیشه از اسم فرزانه بدم می اومد :|
    پاسخ:
    قوانین مورفی دیگه :دی
    حالا یه پیکره هم نزاشتی یه عکس بزار مستفیض شیم،
    یه چیزی باشه که مث آب هویج عمل کنه.
    اینجووور تو پتانسیل داشته باشی؟!! :دی
    پاسخ:
    آب هویج که هیچ حتی ببندنت به ویتامین A اثری نداره ، زدی داغونشون کردی رفته :دیی
    تازه بالفعله !
  • مسعود سلطانیان
  • تولد این الهه هم جالبه. مثل تولد خودت
    پاسخ:
    دو تا تولد براش گفتن من اون معمولیه رو میپسندم!

    چه جالبه..انجامش بدم :)
    پاسخ:
    آره انجام بده و بیا بگو چی شد 
    من جستجوگر شدم:
    • جاه طلبی بیش از اندازه
    • کمال گرایی
    • غرور
    • ناتوانی در متعهد شدن
    • اعتیاد
    • انزوا
    • ناخشنودی
    • تهی بودن
    • رو آوردن بخت و اقبال
    • کشف
    • پرسه زنی
    • آزمودن
    • مطالعه
    • امتحان کردن چیزهای تازه
    • بلندپروازی
    • بالا رفتن از نردبان موفقیت
    • در حد توان خود بهترین شدن
    • جستجوی روحانی
    • تغییر و دگرگونی

    تازه بهم گفت با کهن الگوی عاشق بپلکم :D


    پاسخ:
    اعتیاد و پرسه زنیش رو مهر تایید میزنم .
    الان منظورت اینه بگردیم کهن الگوی عاشق برات پیدا کنیم؟! :دی
  • اثر انگشت
  • /اینم خصلتاش!خیلی خوب بود!ایزد بانوی شهوت ! اغواگر ! برقرار کننده رابطه جنسی انتخابگرانه / میتونم حدس بزنم کدومه :)))/ دیگه چی؟:دی
    همیشه از این تستا بدم میومده.حتی اونا که پایه علمی دارن.که چی خب؟آخرش چی؟:/
    پاسخ:
    یه دور دیگه بخون ببین خوب نیس؟ :دییی
    محض سرگرمی جالبه 
    با اینکه معتقدم آزمونها کاملا نسبیه، اما زدم :-) 
    شدم : حاکم و جنگجو!
    پاسخ:
    چه خوب دکتر جنگجو :)))
    تسته جالبی بود
    برای من نابودگر
    اما متاسفانه متوجه فلسفش نشدم یا اینکه حوصلشو نداشتم !!
    ههههههه اعتیادآوررررررررررر :))))))))))))) :((((((((((((((
    پاسخ:
    فلسفه خاصی نداره 
    آره اعتیاد :دی
    سلام ببخشید میتونید مشخصات آی پی منو با امکانات بلاگ بیان بهم بگید؟ یه برنامه ای نوشتم میخوام تستش کنم ببینم درست کار میکنه یا نه؟
    از لطفتون بی نهایت ممنون
    پاسخ:
    سلام. برای رومانی نشون میده!
    البته فک کنم خودتون میتونستین یه اکانت اینجا بسازین و چک کنین :)
    من شدم جستجو گر :)
    پاسخ:
    :)
  • آنوشا ناروئی
  • می دونی دو ساله هی این تستو انجام میدم و نمی تونم از سومین گزینم پرسفون رو در بیارم. :] 
    چهل امتیاز آتنا، سی امتیاز آرتمیس.. تااینجاش فوق العادس و دقیقا منطبق بر تمامی آرمان ها و فانتزیامه. بعد یهو میشه پرسفون. :| من هر چه قد عاشق الهه آرتمیس و آتنام از پرسفون متنفرم :| 
    ولی در کل تست فان و جالبیه.. :) 
    هرا و دمیتر و آفرودیت رو هم هر دفعه منفی می زنم. :)) آخرین دفعه هرارو منفی شونزده درصد زدم.. :)) با افتخار!
    هیچ وقت مادر و همسر خوبی نمیشم. :)) اصنم دلبر نیستم. :)) 
    پاسخ:
    من آفرودیته رو خیلی دوس دارم ؛ در کل این تستا جنبه فان دارن و از همون جهت میگم خیلی خوبه من یه دلبر کاملم :)))))
    من آفرودیت-آرتمیس شدم. تست جالبی بود :))
    پاسخ:
    به به چه الهه هایی :)))