حس هفتم

The Revenant

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ

فیلم خوب و جدید میخواین ببینین ، من  " The revenant "  رو بهتون پیشنهاد میکنم ، نه بخاطر اینکه توی چند بخش جایزه گرفت ، بلکه چون واقعا فیلم خوش ساختیه. تمام اون 2 ساعت و نیم که داره پخش میشه اونقدر محو تماشاش میشین که انگار خودتونین فضاشو دارین لمس میکنین. بازی فوق العاده ی دی کاپریو در شرایط سخت واقعا دیدنیه. دیشب هم که اسکار بهترین بازیگر رو گرفت ، درسته برای بازی توی این فیلم بود اما در واقع برای بازی های عالیش تو این چند سال بود. شایسته ی گرفتنش بود. با اون لبخند دوست داشتنیش :)))

خلاصه ببینین فیلم رو پشیمون نمیشین ;)


  • خاتون

فیلم

نظرات  (۱۲)

بی‌نهایت خوشحال شدم بابت اسکارش (حتی شاید بیش‌تر از خودش) و بی‌نهایت‌تر (!) مشتاق دیدن این فیلم عالی‌ام ^_^
پاسخ:
اگه امسال نمیگرفت دیگه هیچوقت رخ نمیداد.
حتما در اولین فرصت ببینش :)
  • زهرا یگانه
  • اینقدر همه جا شنیدم از این فیلم، میترسم ببینمش :))
    پاسخ:
    نترس و ببینش :))))
    اتفاقا من هم دیروز دیدمش  
    خییلس خوب بود. 
    پاسخ:
    همینطوره ، عالیه :)
    ممنون بابت پیشنهاد.. از لئو تعریف کردن که دیگه میشه توضیح واضحات :D
    اما در مورد خود فیلم و داستانش توضیحاتشو وبهای دیگه که خوندم یکم یاد تم فیلم the road افتادم که به عشق ویگو مورتنسن دیدمش... و دوست داشتم داستانشو خیلی.. ریوننت رو هم خیلی مشتاق شدم ببینم با تعاریف دوستان
    پاسخ:
    حتما ببینش ، خوشت میاد. 
    ژانر فیلمش چیه ؟!

    آره . خنده هاش خوبه (((: .
    پاسخ:
    درام ، ماجراجویانه ، هیجانی 
     ;)
  • رحیم فلاحتی
  • سوپری محل آورده بود. اما دلم نیومد فیلم تیکه تیکه شده ای که فیلم نامه ش هم عوض شده رو ببینم :)
    پاسخ:
    دانلود رو برای این جور وقتا گذاشتن جناب فلاحتی ، ایشالا راضین :))))))))
    اهل فیلم نیستم کلن ، ولی انگار باید اینو ببینم :)

    + تولد پنج سالگی وبلاگتون مبارک ، ایشالا تولد بیست سالگیش ، با شور و هیجان روز افزون :)
    پاسخ:
    پشیمون نمیشی :)
    مرسی ، فک نکنم تا اونموقع بنویسم :))))
  • خزعبلات قدیم
  • دخترم پنج سالگی مبارک

    پاسخ:
    مرسی خاله ^_^

  • فاطیما کیان
  • دانلودش کردم ولی هنوز وقت نکردم ببینمش
    من دیگه شاهکارم واقعا ! :))
    پاسخ:
    فرصت کردی ببینش ،حیف دیدنشو عقب بندازی :))))
  • آقای بلوطــــ
  • باشه برم ببینم :)
    + پنج ساله شدن وبلاگت مبارک :) دنبالین :)
    پاسخ:
    حتما ؛)
    مرسی :) بازم مرسی
  • علی رضائیان
  • هووووم...
    شیطونه میگه بشینم یه پست سینمایی بنویسم و کلی فیلم پیشنهاد بدمآآآآآ
    هرچند اهل فیلم نیستم خیلی ؛)
    پاسخ:
    اتفاقا خیلی کار جالبیه ، معرفی و پیشنهاد فیلم ،کتاب، موسیقی و....
  • علی رضائیان
  • هاااا
    ولی خب من همچی خوشم نمیاد، چون عموماً هرکسی پیشنهادهای منو نمی پسنده معمولاً و اینکه خب یه مقدار انتخاب هام سعی می کنم خاص طور باشه.
    اما سعی میکنم به فکری به حالش بکنم :)

    پاسخ:
    خب تو پیشنهادتو میدی برای کسی که زیاد آشنا نیست یه باب آشنای ا دنیای هنره. سلیقه ی موسیقیایت که حرف نداره :)